5 Mayıs 2009 Salı

Bride Warstaki Gelinlikler


Bride Wars ı izlediniz mi bilmiyorum ama kesinlikle izlemelisiniz.Ben çok beğendim ve eğlendim.Özellikle iki yakın arkadaşın birbiriyle olan yarışını görmeniz gerek.Bride Wars ı izlerken gelinlikler çok hoşuma gitti.Vera Wang yapımı olan bu şaheserler iki farklı tarzda.Kabarık veya düz isteyenler içinde hoş.Benim seçimimi sorarsanız ben gelinliği biraz daha kabarık seviyorum.


Sade makyajları ve renkli çiçekleriyle çok hoşlar.Bende çiçek olarak renklilerden yanayım.Beyazı daha canlı hale getiriyor.Siz çiçeğinizi nasıl tercih edersiniz veya nasıl etmiştiniz?


Herşeyden önemlisi umarım her koşulda elinizi sıkıca tutucak bir dostunuz olur.Beraber en zor şartlarda bile gülümseyebildiğiniz.Hepinize güzel ve mutlu bir gün diliyorum.

7 modacı yorumda bulunmuş:

alis dedi ki...

Çok şeker bir film. Kate Hudson da Anne Hathaway de filmde çok hoşlardı.. Ben Kate'in Vera Wang gelinliğine öldüm bittim diyebilirim..

babegazelle dedi ki...

ya ben ne yalan söyliim kesinlikle beğenmedim filmdeki gelinlikleri dar gelinlik zaten bööö hayatta giymem vera wang olanda gri bi kurdele var ki kesinlikle beenmedim o kurdeleyi de çıkarsan bence bişiye benzemiyo o da abarmış çok kocaman straplez bişi onu ben mahalledeki gelinlikçiye bilem diktiririm hiç bişi yok onda duuur daha bitmedi:)kolalı gibi sert sert dümdüz duvaklar o ne allasen plazalarda düğün yapmayı bilionuz azcık kenarı fransız dantel işli yumuşak güzel bişi alsanıza renkli çiçek fikrini de sevmedim şshsen klasiğim ben gelinlik dediğin baştaan sona bembeyaz olur jojecim bi araba laf ettim çünkü geçen filmi seyrettim ve bu gelinlikleri beğenmediğimi paylaşıcak bi arkadaş aradım bulamadım burda fırsat bulmuşken içimi dökeyim dedim sabırla okuyan herkese saygılar:P

nergisce dedi ki...

kesinlikle renkli cicek olmali, seninde dedigin gibi beyazda daha güzel duruyor. düsünüyorumda pembe gonca güller olarabilir:)

simla dedi ki...

Gerçekn çok eğlenceli bri filmdi. Özellikle en yakın kız arkadaşla izlerseniz çok eğlenirsiniz.:)

modaninprensesi dedi ki...

Ben iki ablamla izledim ve çok eğlendim tıpa tıp ablamların çekişmeleri gibi:)Filmdeki Kate Hudson'ın gelinliği harika:)

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

benim de gelinligim tül kabarık etekli klasik straplezdi..
çiçeğim de pembeydi, içinde sarı minik papatyalar vardı..

Andaç Gördü dedi ki...

Kate Hudsoooonn (L)
:)
Bride Wars filmi de mükemmeldi bu arada :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´