21 Mayıs 2009 Perşembe

Örgülü Saç Modelleri

Ünlülerin kullanmaktan vazgeçemedikleri çoğu zaman kurtarıcı olan örgülü saçlar.Normal birgünde dışarı çıkarken salınmış saçlarınıza iki örgüyle şekillendirebilirsiniz.En çok Olsen kardeşlerde ve Laurende bu tarzı yakaladım resimleri araştırırken.Runawayde de sıklıkla gördüğümüz şaç şekillerinden örgülü saçlar.Hem mistik hem de farklı duran bu saç şeklini kesinlikle sizde denemelisiniz.









Ünlülerin kırmızı halıda yürükende seçtikleri modellerden bir tanesi.Jessica Albanın davetlerde tercih ettiğini gördüm.Ama resimlere bakmıp en çok beğendiğim duru yüzü ve güzel gözleriyle Scarlet oldu.


Ben balık sırtını ve kılıç modelini çok beğeniyorum.Özellikle kabartarak biraz dağınık yapılınca çokta hoş duruyor.Topuz modelinde ise denemedim.Sizde saçlarınıza örgülü modeller dener misiniz?Yorumlarınızı bekliyorum.

11 modacı yorumda bulunmuş:

iyilik, güzellik dedi ki...

siennaya çok yakışıyor örgü modeli)::)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ben kendimde pek denemem ama sarı saça çok yakıştırıyorum. Benimki koyu renkte olduğu için pek kendini gösteremiyor. Açık renkli saçlarda ise çok romantik bir hava katıyor.

ZET Fashion dedi ki...

Canım ben saçlarım bir şekle girmesse hemen uyguluyorum hem çok pratik hemde modern duruyor :) 5-6 sene önce her yaz balık sırtı ördürürdüm şimdi sadece ön tarafta daha hoşuma gidiyor

JustMakeup dedi ki...

Şu 3. fotodaki kızın modelinden yaptırmıştım geçtiğimiz haftasonu, süper olmuştu, keşke el becerim olsa da kendim yapabilsem.

Mary kate in modeline de bayıldım!!

alis dedi ki...

Balıksırtını biliyorum da kılıç modeli hangisi? Ben de çok beğeniyorum örgüleri, ama uzun da olsa katlı saçlarla uygulamak zor olabiliyor. Çok güzel bir post olmuş, ben de tam saçlarımdan sıkılıp duruyordum, haftasonu deneyeceğim :)

Tutku dedi ki...

drew barrymore ve de scarlett johansson ışıldıyor adeta, en çok da onlara yakışmış, en çok onların modelleri beğendim :D

Jojee dedi ki...

nurdan;bence de çok hoş durmuş

alışverişcini;kesinlikle katılıyorum koyu renkli saçlarda modeller sanki boğuluyor ama açık renklilerde kendini göstermiş.Zaten yapanların çoğu aslında açık saçlılar.

z;ön taraftaki benimde hoşuma gidiyor.Hatta yarıya kadar yapıyorlar oda çok tatlı bir model.

justmakeup;çok mrk ettim bak saçını şimdi:)

alis;bence de yapmalısın bende bugün yapmayı düşünüyorum umarım olur:)

Adsız dedi ki...

her zmn denediğim bir model yazın denize giderken ve çıktıktan sonra yapıyorum hem kumsalda çk hoş duruyor

Aysan dedi ki...

çok güzel modeller bunlar.Çok iyi bir sunum bence

Adsız dedi ki...

hiç beğenmedim çok sıradan basit

Jojee dedi ki...

adsz;çk ilginç dünya starları buna bayılıyor:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´