2 Mayıs 2009 Cumartesi

Leighton Meester is a Singer!

Gossip Girl'ün Blair karakteri Leighton Meester ilk albümü çıkartmak için çalışmalarına başladı.Ben çok şaşırdım haberi okuyunca.Genelde şarkıcılıktan oyunculuğa geçerlerken Leighton aslında şarkıcı olmak istediğini söylemiş röportajda.
İnsanlar rolle gerçek hayatı karıştırırlar çok kaptırınca.Bende gossip girl e o kadar kendimi kaptırmışım ki Blair in şarkıcı olacağını hiç düşünemiyorum.Gerçek hayattaki Leighton mu yoksa Blair mi deseler.Ben Blair derim o kızı acayip seviyorum.
Katıldığı bir davette giydiklerini size göstermek istedim.Beni benden alan kafes ayakkabılar ve elbisesindeki fermuar ve sırt dekoltesindeki fiyonklar çok şeker geldi.Fermuar ve fiyonk trendini bir elbisede toplamış olması biraz değişik gelse de bence çok güzel.
Dip not:aşkı memnu aklıma gelmedi değil bu elbisenin arkasını görünce..Son bölümünü izleyenler eminim anlamışlardır ne demek istediğimi:)Hepinize sevgiler..

Blair lütfen Chuck ile beraber ol...!

6 modacı yorumda bulunmuş:

ZET Fashion dedi ki...

Tüm yazdıklarına: BENCE DE! :)
Blari daha çok seviyorum, ayrıca aptal Nate i bıraksın artık... O Chucktan başkasıyla mutlu olamaz

Jojee dedi ki...

Zcim;nate i hiç sevmiyorum.Herkese sende onun gibisin oyüzden seni bıraktım diğer kıza gidiyim yok sende olmadın başka kıza geçiyim günde bu saf çocuk 3 kere fln aşık oluyo.Öyle şey mi olur ya.Chuck tamam bazı şeylere düşkün olsa da blair i hiç değilse gerçekten seviyor.Hem babası öldüğünde nasıl blaire gelmişti kollarında uyumuştu..son olarak I'm Chuck Bass.. diyişi var of of:)

Adsız dedi ki...

evet evet sevil giymişti ayrıca dizinin ilk bölümlerinde de bihter aynı renk önden fermuarlı bir elbise giymişti iki detay bu elbise de birleşmiş

Ferhan Talib dedi ki...

elbisenin sırtını görünce ben de güldüm : )
en azından Leighton gençliği ile kurtarıyor ama dizideki kadın ve elbise süper komik durmuştu.
ancak ben halen kafes ayakkabının kimseye yakıştığını düşünmüyorum, ister Ece Sükan alsın, ister Giovanna Battaglia giysin bu trendin güzel olduğunu düşünemiyorum, bence kafes ayakkabılar bir an önce eskisin ve gitsin.

Fashioncholic Girl dedi ki...

blair.i blair olarak seviyorum bende leighton yabancı geliyo biraz // herşeye katılıorum // elbisenn arkası da süper :)

Andaç Gördü dedi ki...

Ayakkabılar Yves Saint Laurent. Ama Lanvin giymeliydi bence :D
Bu arada Blair doğum günü olduğu bölümde dağınık topuz saçları, fırfırlı beyaz üstü ve siyah, dar, uzun eteğiyle kusursuzdu. Kesinlikle favorim o hali. Ama albümünü de sabırsızlıkla bekliyorum.
Serena favorim btw (L) :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´