1 Mayıs 2009 Cuma

Renk Renk Ojeler


Ojelere ve yanındaki o şeker aksesuarlara bakınca içim açılıyor..Hepsini süresim elimi kolumu sallaya sallaya gezesim var.Açık mavi ve sarı hariç hepsini seve seve kullanırım.Sizin en çok sevdiğiniz renk hangisi ya da hiç sürmem ben dediğiniz?

9 modacı yorumda bulunmuş:

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

mavi ve sarıyı kullanmam bende =) sana katılıyorum hepsi çok iç açıcı. çok şeker =)

Lizzy dedi ki...

ben de acik mavi surmem diyordum, ama bosuna dememisler "never say never" diye =)
bugun acik mavi, hem de pırıltılı oje surdum (hatta post bile yaptim:P), ve cooook hosuma gitti..
bence her renk surulebilir, asla dememek gerekir =)

babegazelle dedi ki...

şu alttaki garip yeşili sürmem gri de sürmem sevemedim yaa:)

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Ben en çok kırmızı oje severim. Bir de üniversite yıllarında siyah ojeye takmıştım çok...

Fashioncholic Girl dedi ki...

sarı da güzel sanki (;

Beter Böcek dedi ki...

Sarıyı hayatta kullanmam.
Açık maviyi kullanırım yaa aynı renkte adidas eşofmanm var onu giyerken sürerm :))

nevruz dedi ki...

sarıyı sürmezdim bnde renkler çok gzl gerçkten ben bu aralar kahverengiyi ama özellikle fuşyayı severek sürünüyorum

Colorful dedi ki...

kırmızıyı her daim tek geçerim :)

Adsız dedi ki...

blog taptım taptıııııım! nerdeydin sen yaa bu zamana kadar:D ojelere bittim ama şu sınav döneminde ne tırnak kaldı ne bişey:( offf ağlıcam şimdi!

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´