5 Mayıs 2009 Salı

Yırtık Jean!



Beyaz jeanler güneşin içimizi ısıtmasıyla bizimle yeniden beraber.Peki beyaz jeanlerinizi kesmeye ne dersiniz?Çok fazla abartmamak şartıyla çok hoş gözüküyor değil mi?

Eskiyen jeanlerini kesen ve kullanan var mı?Ya da kesmeyi düşünüp kıyamayan:?

Ben kesmeye cesaret edemiyorum alabileceğim bir yer söyler misin diye soranlar için;Hem kesilmiş hem dar paça hem skinny mi arıyorsunuz?Eğer öyleyse sizde bendensiniz ve Bershka ya gitmenizi öneririm.39,90 ytl ye çok hoş pantolonlara sahip olabilirsiniz.Ben sahip oldum bile:)



3 modacı yorumda bulunmuş:

ays dedi ki...

Ben kestim bir jeanimi,ama guzel olmadi pek sanirim,ztn eskiydi yikanmaktan yipranmis :)cart cart gitti,bi ara kilo almistim bi giymistim gersi biraz yirtilmisti :),simdi pacalari yirtim,ama beceremedim sanirim,breshka Bulgaristandada olsa keske....bende alsam,ucuzda

Blood.Roses. dedi ki...

dün zarada çok hoş bi beyaz skinny yırtık jean gördüm. bak derim :)

Adsız dedi ki...

benim ilgi alanım :) beyaz pantalonlar..
bende beyaz yırtık kotumu bershkadan almıştım sanırım
birde mango outletlerde çok uygun fiyata (10-30 TL arası değişiyor ) jeanler oluyor arayanlara tavsiye ederim..

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´