9 Mayıs 2009 Cumartesi

Yaz İçin Elbise Modelleri


Yazın gelmesiyle birlikte uçuşan etekler,mini bol elbiseler,rengarenk süslenmiş kumaşlardan elbiseleri giymek istiyoruz.Gucci 2009 yazı için hazırlamış olduğu koleksiyondan elbise modellerini göstermek istedim.Gucci koleksiyonunu resmen bayıldım.Eminim içinizden beğenen diktirmek veya benzerini almak isteyenler çıkabilir.


Gucci koleksiyonunu hazırlayan Frida Giannini ye saygı duymamak elde değil.Turkuaz temaları üzerinde duran makyaj ve giysiler gerçekten çok hoş .Sizinde bayıldığınız bu rengin makyaj temalarını başka bir konumda göstermek için bende sabırsızlanıyorum.Makyaj konusunda onlar kadar usta olmasakta eminim duruşlarını beğenip kendi elimizden geldiği gibi yapmaya çalışacağız.Herkese iyi haftasonları:)

4 modacı yorumda bulunmuş:

beyaz mendil dedi ki...

Yine beni alış-verişe gönderiyorsun:)

nergisce dedi ki...

elbiseler cok güzel, elbiselerde uzun ve bol modelleri seviyorum kisa bir jean ceketle kombinledin mi harika oluyor. sectiklerin cok hos:)

simla dedi ki...

hayal etsem bu kadar güzel olamazdııı...mükemmel hepsi cnm

Fashioncholic Girl dedi ki...

wow // gucciye zaten hep bayılırım

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´