24 Mayıs 2009 Pazar

Stil İconların Tercihi



Jojee kendini tekrarlıyorsun daha yeni koydun bu postu diyebilirsiniz ama ben bu postu 'adsız' okuyucum için yazıyorum.Kendisi Kate Moss,Agyness Deyn ve Sienna Miller'ın -2009-da da Wayfarer modelleri takıp takmadığı konusunda ikilemde kalmış.Bende bu yorumu alınca hiç üşenmedim resimlerini aradım,sitelere üye oldum.
Yurt dışının stil iconları Kate Moss,Agyness Deyn-ki kendisine Kate Moss'un yerini alacak diyorlar ama ne kadar doğru tartışılır- ve benim genelde giyindikleriyle çok beğendiğim Sienna Miller..

Resimlerini bulmak konusunda en zorlandığım inanılmaz ama Kate Moss oldu.Fan sitesinde bile günlük giyimi hakkında çok az resime rastlayabiliyorsunuz.Sienna'nın ise her yerde fotoğrafları var.Kot elbisesine bayıldım ne kadar hoş duruyor!

Agyness Deyn'in fotoğraflarını bulurken Tfs den yararlandım.Ve kişisel fotoğraflarına da ulaştım aşağıdaki resimlerden de anlarsınız.Saçlarının uzaması ve onları toplaması onu iyice şirin yapmış.Bu saçlarıyla çook ama çook tatlı ve küçük kızlara benziyor.

Umarım adsız okuyucum için yararlı bir post olmuştur.Hepinize mutlu güzel ve sağlıklı Pazar günü dilerim.

8 modacı yorumda bulunmuş:

fındıkfaresi dedi ki...

Jojee, adsız okuyuna şöyle de söyleyebiliriz, Bilkent MayFest 2009 da herkesin ama herkesin gözünde binbir renk wayfarer vardı. E mağazalarda görüp beğendim herşeyi orda mutlaka birilerinin üzerinde gördüğüm gözönüne alınırsa, wayfarerlar 2009'da da takılıyor hem de çooookk...

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Wayfarerların modası hiç geçmeyecek gibi geliyor bana. Değişik renklerde olanlarına bayılıyorum!!

Adsız dedi ki...

agyness deyn çok güze fotolarda ya bayıldım

sevgi dedi ki...

bende aldım yeni wayfarer kırmızı olanından süper hoş duruyor

fındıkfaresi dedi ki...

Türkiyenin tek "red carpet event"i derken ne demeye çalıştığını anlamış değilim. Ordaki ortamın sıcaklığı hakkında hiçbir fikrinin olmadığı çok açık. Orada herkes herzamanki halleriyle eğleniyordu festival alanında, bu örneği verme sebebim benim o kadar kişiyi aynı anda gözlemleme şansını ilk defa yakalamış olmamdı.
Ayrıca wayfarerların hadi kızlar trend oldu hepimiz takıyoruz gibi durumu olmadığı çok açık, wayfarerlar yeni trend değil yine trend canım, bu durumda 2008/2009 ayrımı yapmaya çalışman çok gereksiz. Ayrıca senin adsız olarak bıraktığın yoruma dahi bu kadar iyi niyetle yaklaşmış ve sana yardımcı olmaya çalışan bir insanı bu şekilde ezmeye çalışman senin kişiliğinin ezikliği hakkında bizi bilgilendiriyor. Madem çok biliyorsun, böyle adsız maskesinin ardına saklanarak millete kafa tutmayı bırak da adam gibi emek verip otur anlat biz de öğrenelim, senin engin bilgilerinden yararlanalım ki böyle bir bilgi birikiminin olduğundan şüpheliyim:))

Jojee dedi ki...

fındık faresi;boşver tatlım böyle insanlar hep olucak.Kesin bir eksik yönü var aldırmamak gerek.Bu kadar değer vermem boşunaydı asıl:)

Serap dedi ki...

Stil konusunda Sienna Miller'ın yeri ayrı bence.

alis dedi ki...

Ay Sienna'yı ne zamandır görmüyordum, ben araştırmıyorum tabi senin blog'undan hazıra konuyorum :P Sen ara ara Sienna kıyafetleri koy ilham alalım olur mu? :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´