2 Mayıs 2009 Cumartesi

Fırfırlı Giysi Modelleri

Bugün başka planlarım vardı.Evde oturmayı beklemiyordum açıkçası ama kötü hava şartlarından dolayı İstanbula gidemedim.Havaya bakarak surat astım ve şimdi hava açtı kocaelinde.İstanbul da da havanın açtığını umarak yarın yola çıkma planlarıma başladım.

Bugünde boş durmadım. Fırfır modasına iyice alıştığımızı düşünerek gömlek,elbise ve üst çeşitleri koyuyorum.Almak ,dikmek veya elinde bulunanları değerlendirmek isteyenler için fikir oluşturabilirim umarım.


Buraya koyduğum dantelli ve fırfırlı olan pembe üstü çok beğendim.Bakıldığında aslında bizimde yapabileceğimiz bir şey gibi duruyor.Eskiyen bir penyenizin bunun için feda edebiliriz.Belki çok hoş şeyler çıkabilir ne dersiniz?
Fırfırlı modellere bayılıyorum!
Dar paça jean,üstüne fırfırlı bir gömlekle hem feminen hemde çok şık olabiliriz.


6 modacı yorumda bulunmuş:

Lizzy dedi ki...

ben pembe atleti begendim, dantelden fırfırlari olan, bir de tam ordasında fiyonk var, beni bitirdi =)

Malla dedi ki...

Pembe leopar ve en alt soldaki pembe çok güzel...

Malla dedi ki...

Pembe leopar ve en alt soldaki pembe çok güzel...

beyaz mendil dedi ki...

Hepsi güzel ama uzun boylu ve zayıf olursan:))))

Adsız dedi ki...

elbiselere bittiim! hele yeşil olan çok çok çoook sevimli!

Serap dedi ki...

Çok romantik bir görüntü veriyor fırfır detayı. Seçimlerinde çok hoş modeller olmuş.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´