7 Mayıs 2009 Perşembe

Jojee'nin Aldıkları


Sizine beğendiğim ürünlere yer vermeye devam ediyorum.Önceden
Outletim.com a üye olduğumu belirtmiştim.Aslında çoğu bloglarında oraya yönelten yazılarını görüyorum.Şimdi bu hafta gelen ve beni benden alan bir ürünle daha karşınızdayım.Bu zımbalı yuvarlak sırt dekoltesi üste bayılmamam elde değil.Tam benim tarzım.Hatta mangodanda böyle sırtı açık(buna göre fazla açık:) bir üst aldım.Onlarında postunu yarın koyucam aynı zamanda bir arkadaşım ayakkabı almış ve bana modellik yaptı onları da yayınlayacağım.Baya dolu konum var anlayacağınız.İki hafta sonra da Alanyaya gidiyorum tatile.Siz mi tabiki sizde benimle orda olcaksınız:)

Gına marka üstün fiyatı 126 tlden 29,90 tlye düşmüş.Ben ne mi yaptım?Çoktan sepete attım:)
Bende bakmak istiyorum diyenler için lütfen
Outletim.com tık tık tık


5 modacı yorumda bulunmuş:

beyaz mendil dedi ki...

Ben bunu çok beğendim,aslında tam benlik:))

iyilik, güzellik dedi ki...

vavvvv süperrrr:):)

iyilik, güzellik dedi ki...

süper :):)

Merve dedi ki...

çok güzel canım senlik tam güle güle giy :)

Styleseeking Zurich dedi ki...

cok begendim joyee, iyi günlerde kullan!

Nesli

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´