21 Mayıs 2009 Perşembe

Kokteyl Kızları


Kadın olmanın en güzel avantajlarından biri farklı kadınlara dönüşebilmemiz.Saçımız,makyajımız,giysimiz,duruşumuz hatta kaşlarımızın şekli bizi bambaşka bir kadına dönüştürebilen sihirli dokunuşlar.
Normal hayatta çok sıradan giyinen birisi bile yukardaki elbiseler ayrı ayrı düşünüldüğünde belki çok normal gelse de bir partiye,disco ya gittiğiniz de topuklu ayakkabı,skinny pantolon,göğüs dekolteli (hatta benimki transparan) bir üst giydinizde inanılmaz çekici olabiliyorsunuz.Alanya da gittiğimiz bir disco da böyle giyindim.Bence disco gibi eğlenceli yerler için hem çok rahat hem de inanılmaz kadınsı bir havası oluyor.Siz ne dersiniz?

3 modacı yorumda bulunmuş:

ZET Fashion dedi ki...

Keşke kendi giydiklerinin resmini koysaydın jojee
Bence de skinny ve topuklu tam bir kurtarıcı!

Jojee dedi ki...

rsim çekmeye sevmeyen bir sevgilim var bi kaç poz ama benim hoşuma gitmedi başka zmn giydiğimde çekerim artık:(

ZET Fashion dedi ki...

Canım ben hiç üşenmiyorum çekemediğim zaman evde kendim çekiyorum inan bazen zevkli bile oluyor :) Benim sevgilim resmimi çeker ama hiç şöyle yap böyle yap demiyor çat diye çekiyor aynen bende sevmiyorum onları :) Gerçi artık daha dikkat ediyor, ee moda bloggerın sevgilisi olmak kolay değil dimi :) Ben çok merak ediyorum seni, eminim bu fotoğraftaki kızdan daha güzel şeyler giymişsindir!

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´