20 Mayıs 2009 Çarşamba

Marisa Miller Giysileri,Makyajı ve Saçı

Victoria Secret'ın vazgeçemediği meleklerinden Marisa Miller.Onu bol bol kataloglarda,erkek dergilerinin kapaklarında görebilirsiniz.Birçok davete konuk olan Victoria Meleğinin üstteki elbisesini ve saçlarını çok beğenmiştim.Özellikle mezuniyet gecesinde abartmadan şık olmak isterseniz bence tam size göre bir model.Hem asil hem şık duracaktır üzerinizde.



Makyajı genelde sade Marisa'nın dudakları mat ve gözler ön planda.Bunu bizde çok tercih ediyoruz eminim.Saçları ise hep dalgalı fön kullananlardan ki alttaki resimdeki saçları da hoş ama dalgalıyken bence saç daha hareketli ve gösterişli duruyor.Ayakkabıları ise klasik modellerden vazgeçemeyenlerden yüksek topukluların kraliçelerinden kendisi de o yüzden yürümek onun için çok kolay olsa gerek.Ben her defasında(bundan dah az topukluyla bile ) takla atma tehlikesi geçirip duruyorum:)


Üstteki resimdeki giyindiklerine bayıldım.O kadar sade ve hoşlar ki günlük hayatta da bizim tercih edebileceğimiz türden rahat gözüküyorlar.Saçlarının uçları yine maşayla dalga verilmiş çok doğal duruyor.


Marisa'nın beğenmediğim tek yeri ise göğüsleri.Belki içimizden bazıları büyük göğüsleri sevebilir ama ben bu kadar ince belli olup fırlıcakmış gibi duran Victori Secret bikinileri içindeki Marisa'yı beğenemiyorum.Onun dışında giyinişi,makyajı ve saçı benim için çok hoş.Marisa silikon mu Allah vergisi mi bilmiyorum ama Maşallah yani azcık insin onlar:)
Sizlere yeniden kavuşmak çok güzel.Yeniden JojikModalı günlere merhaba deme zamanı..Hepinizi öpüyorum

4 modacı yorumda bulunmuş:

simla dedi ki...

beyaz mükemmel bir elbiseeymiş :)

Adsız dedi ki...

Sac modelinden - renginden dolayi tipki annem gibi diyorum ve gidiyorum gec kaldim :) Bu arada Marisa'nin saci az hemen fark ettim. O extensionlari onu kurtaramiyoooo :P Havuza girmesin vallahi batar billahi de batar beea.

şirinem dedi ki...

elbiseler çok hoş bende dalgalı ve harektli saçları daha çok seviyorum kullanış bakımındanda güzel duruyor

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

elbiseden çok hatuna baktım valla:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´