24 Mayıs 2009 Pazar

Whitney Port'un Koleksiyonu -2-




Whitney Port'un modayla ne kadar alakalı olduğunu ve kendi koleksiyonlarını yavaş yavaş sunmaya başladığını öncedende size belirtmiştim.Bu postumda ise geçmiş koleksiyonundan bahsetmek istiyorum.Dantelin,fırfırlı üstün ve derin sırt dekoltelerine sahip bu koleksiyonuda beğendim doğru.Eğitim alıp almadığını bilmiyorum ama başlangıç için giyilebilecek ürünlerden başlaması çok hoş.Whitney Port kim diye merak ediyorsanız üstte iki resmini koydum.Aynı zamanda oyunculuk yapan yeni modacı adayı umarım daha çok ilham alarak sıkılmadan devam eder.İlerleyen günlerde Whitney Port'un stili ile ilgili bilgilere de yer vereceğim.Hepinizi seviyorum.


1 modacı yorumda bulunmuş:

DAISY DESIGN dedi ki...

tahta bileziklere ve sırt dekoltesine bayıldım süper paylasımlar:) ben de beklerimmm

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´