26 Mayıs 2009 Salı

Topuklu ve Kurdelanın Birleşimi-Ballerina-



Kurdelayla süslenmiş giysileri,ayakkabıları ve aksesuarları çok severim.Jean Paul Gaultier 'in ilkbahar yaz 2009 koleksiyonunda da topuklu ve kurdelayla -ballerina- ayakkabıları yer almakta.Nasıl görmemişim bunları hayret!Topuklu ayakkabının kurdelayla bütünleşmesi çok masumane bir hava yaratmış.Dar ve mini bir elbiseyle çok kadınsı da durabilir aynı zamanda.
Arkadan ve yandan duruşu çok hoşuma gitti ama sadece ön kısmı biraz gözümü rahatsız etti.Kumaş pantolonla giyildiğinde burnu gayet resmi durabilir.Çok amaçlı olsun diye de tasarlanmış olabilir.Herşeye rağmen ayakkabı çok şirin geldi -ballerina- modeliyle balerin gibi gezmek istiyorum tabi düşmeden!:)

7 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

bende bunların babet şeklinde olanı vardı kuzenim ingiltereden getirmişti çok severek giymiştim ve herkes soruyordu :)

şirinem dedi ki...

Hepside çok güzeller şimdilerde vitrinlerde görüyorum parmak arası bile yapmışlar çokta şık :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

cidden çok şıklar ama rahatlıklarından emin diilim çünkü şahsen ben ince topuk üstünde duramıyorum :D

modaninprensesi dedi ki...

Ballerinalara bende bayılıyorum,çok şekerlermiş:)

Malla dedi ki...

çok hoşlar, enfes bir duruşları var

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben de bunlara bayılıyorum jojee, hatta ben de fusya stilettolar var boyle kurdeleli ama benim kurdelelerim surekli bollasiyor, saten oldugu icin de bollasinca hemen kayiyor, cok sıkı dugumleyince de kangren durum! ama tabi guzel pabuclar sonunda ölüm de olsa giyilir benim kitabımda:)))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çok tatlılar! Tam olarak böyle değiş ama biraz benzeri kurdelalı ayakkabılardan shoe tek'te vardı :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´