22 Mayıs 2009 Cuma

Trend:Wayfarer Gözlükleri


Ünlülerin ve moda severlerin bu yazın vazgeçilmez gözlüğü olan Wayfarer gözlükleri..Bi kaç aydır ünlülerin ve artık bizim trendimiz olan bu aksesuar eminim bir çoğunuzun hoşuna gidiyordur.Bende birkaç model denedim ve pek yakıştıramadım kendime.Belki farklı gelmesinden ama yakışana gerçekten çok hoş duruyor.

Bu trendin sıkı takipçilerinden tabi Nicole,Rachel,Mary-Kate ve Kate geliyor.Ben en çok Kate e yakıştırıyorum gerçekten sevgilisiyle beraberde çok hoş durmuş.Siz de beğeniyor musunuz bu gözlükleri?Ve deneyen varsa kullanışlı mı?Bana yakışmadı ve karaları bağlamış durumdayım:(

15 modacı yorumda bulunmuş:

şirinem dedi ki...

gözlükleri çok seviyorum özellikle geniş kenarlı koyu renkler favorim ooo bunlarda çok güzelmiş :)

Merve dedi ki...

bende istiyorum, ama takıp takıp vazgeçiyorum.. :(

Pilli-Cadi dedi ki...

ben begenemiyorum bunlari joje ya.

aviatorlar daha güzeldi.

yasemin dedi ki...

daha bende alışamadım bunlara :(
bi gün alıcakmıyım gerçekten merak ediyorum.

ben de seni ekliyorum;)

merveyimben dedi ki...

2oo8 yazından beri vazgeçiLmezLerim arasında, özeLLikLe kırmızısı.. http://www.gojane.com/ sitesinde, 3.90$ gibi komik bi fiyata her rengini topLadım! biLginize .. : )

alis dedi ki...

Aslında bence bu tipik wayfarer'lar geçti artık.. Rayban'inkiler yerine farklı markaların wayfarer esintili gözlükleri daha orjinal şu an için. Şuradaki gibi mesela:
http://tinyurl.com/otulvh

Jojee dedi ki...

şirirnem;bende çok beğeniyorum ama bana yakışmıyor:(

merve;aynen ya

pilli cadı;aviatorlar bende de vardı taki üstüne oturana kadar:))

yasemin;bende merak ediyorum belki kırmızı veya beyazını alabilrim kumsalda hoş durabilir

mer;ne yaptın sen ya müthişsin hemen bakıyorum

alis;wayfarerlar bu modeller vardı şimdi kullanılan senin dediğinide araştırıcam aslında benim istediğim prada butterfln modeli

Adsız dedi ki...

Wayfarerların modası geçen seneydi. Eda Taşpınar ülkemizde yeni taktığı için mi yine moda oldu bilemiyorum.

Jojee dedi ki...

adsız;wayfarer gözlüklerin kısa bir araştırma yaparsan ki ben sana adres olarak ünlülerin en çok bulunduğu just jared ı öneririm orda çoğunun bu gözlüğü tercih ettiğini görürsün.Eda taşpınar gibi türkiye de olan ünlüleri değil yurt dışındaki ünlüleri baz aldığımı bilmeni isterim

shamamciyan dedi ki...

jojee ben bu sezon severk kullanıyorum çok mutluyum :) kendine yakışmadığını söylüyorsun ama sana şöyle bir önerim var bunların kareden çok dikdörtgen gibi olan ve milim milim büyüyüp küçülen bir sürü boyu var. Çeşit bolluğu olan biyerde bikaç boy ve kalınık denemeni öneririm illa ki yakışan bir tanesi vardır bence :)

Jojee dedi ki...

shamamciyan;benim gittiğim yerde tek bir model vardı belki ondan yakışmadı çok küçük bir modeldi biraz tuhaf göründüm bide erkek arkadaşımla gittim o hiç bişeyi beğenmez:)

cimcime dedi ki...

Güzel olanları arıyor, buluyor, tanıtıyorum. İşim bu, selamlar..

Adsız dedi ki...

Son bir cevap: Yurtdışında bu modayı ilk başlatanların Kate Moss, Agyness Deyn ve Sienna Miller olduklarını ve onların bu gözlüğü takmayı çoktan bırakmış olduklarını belirtmek isterim. Şahsen Michael Jackson'a gittikçe daha da fazla benzeyen Rihanna'yı moda tercihleri konusunda örnek almamaya çalışıyorum.

caki dedi ki...

80lerin modasını sevmiyorum ve bu aralar moda olan herşeye dehşetle bakıyorum... Wayfarerlar da dahil..

Andaç Gördü dedi ki...

Eveeeet Wayfarerların trend olacağı zamanı iple çekiyordum! :) Geçen yazdan beri gözümden düşürmediğim Wayfarerların çok kullanışlı olduğunu ve güzel gözüktüğünü söyleyebilirim. Ayrıca her fırsatta kendi blogumda da yazdığım Wayfafrerlar erkekte de çok hoş duruyor :D Sen tüm boyutlarını denedin mi? Mesela ben kendime sadece küçük boyu yakıştırıyorum, orta ve büyüğü beğenemedim :|
Platonik bffim Nicolede de çok şirin duruyorlar bence :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´