31 Mayıs 2009 Pazar

Shoessss!

2009-05-301

Eveeet artık beni yeterince iyi tanıyorsunuz.Bende çoğu bayan gibi ayakkabı hastasıyım.Tamam hiç değilse ben kabul etme aşamasına geçmiş durumdayım.Ama bu hastalıksa eğer-ki bence çok masumane- ben ayakkabı ve çantalarımla hasta olmayı kabul ediyorum:)
Kocaeli ye gelmişseniz eğer Fethiye Kundurayı biliyorsunuzdur.Her hafta gelen yeni modellerde eminim beğendiğiniz çıkar ve normal fiyatların baya altında onlara sahip olabilirsiniz.Benimde çarşıya her gittiğimde uğradığım bir yer.Özellikle bazı babet modelleriyle-bu resimlerde ne yazık ki bitmiş:(- her iki haftada bir bunu da mı alsam sorusu sizin içinizde yankılanacak.Aması....son resimlerde işte beni benden alan!


2009-05-303
Girdiğiniz kat babet tarzında,günlük kullanımlar için rahat olan ayakkabı çeşitleriyle sizi karşılıyor.Benim ilgi alanım ise aşağıda katta bulunan topuklu ayakkabı bölümü.Resimlerin çoğunda beyaz topuklular var.Nedeni ise yaz geldi ve beyaz topuklu ayakkabılar gerçekten hoş duruyor.Siyah topuklulardan farklı renk arayışında olanlar için duyrulur.Şuanda tutkum beyazdan yana.
Aşağıdaki resimlerde beni benden alan ayakkabı var.Birisi rugan diğeri ise krem tonlarında mat ama çok tatlı bir model olmuş.Öpücük burunlu bu topuklu ayakkabılar çok ama çok hoşuma gitti.Fiyatı ise ikisinin içinde aynı 44 tl!Diğer beyazlarımın yanında biraz fiyat artışı olabilir ama modeli ve duruşu çok modern ve zarif. Resimlerdende anlaşıldığı gibi galiba rugan olanlar daha güzel durmuş.Ama onunda tereddüt ettiğim yeri ise iki parmağımın çıkması yerine üç tane çıkıyor önden!Beyaz öpücük burunlu topuklu ayakkabı için siz ne düşünüyorsunuz?Çok tatlı değil mi?Önden çıkan parmaklar kötü duruyor mu?
Not;buara ortalıkta yoktum.Kendi final sınavlarım.açıköğretim sınavları, ulus pazarı macerası(evet evet o bikiniyi aldım sizede göstericem:) ve en yakın arkadaşım Aytaçın ailesiyle birlikte olduğum için yazamadım.Bu hafta içinde aldıklarım iki elbise,bir t-shirt,bir hırka ve bir bikini hepsini paylaşıcam.Unuttuğum şeyler olursa eklerim.Hepinize şimdiden güzel mutlu bir hafta diliyorum.
2009-05-302

14 modacı yorumda bulunmuş:

beyaz mendil dedi ki...

Ayakkabı ve çanta hastası birisini bulduğum için mutluyum,Artık yalnız değilim:))

_irm_ dedi ki...

en son 2-3 hafta önce gitmiştim oraya babetlerde 36 numara kalmamıştı hiç bayıldım modellerine ama alamadım hiç birini .( yeniler geliyor heralde sık sık bir ara yine uğrayayım .)

crstflln dedi ki...

2. fotograf serisindeki 2. siradaki siyah acik ayakkabiyi cok begendim. corap ile ayakkabi giyenlerden oldugum icin cok guzel duracagina eminim o modelin. 2 hafta sonra kocaeliye gelebilirim. ilk ugrayacagim yer olacak sanirim. merkezde mi magaza?

Adsız dedi ki...

cidden ayağındaki model çok güzel üç parmakta kötü durmuyor bence

Jojee dedi ki...

beyaz mendil;bende yuppi diyorum yalnız değilim:))

irem;evet gelen mallar hemen bitiyor benim beyaz ayakkabım varya ona msla taban koydurttum kendi numaram yoktu ve çok beğenmiştim napıyım:)Bu haftasonu belki yeni modeller gelmiş olabilir topukluda gelmeye başlıyordu:)

Fulya;Fethiye caddesinde canım tam merkezde çarşının göbeğinde yani.Git istediğin kişiye Fethiye caddsi neresi diye sor sen oraya gittiğinde yukarı doğru çıkınca bayanların haldır haldır girdiği ve erkeklerin kadınları kapının önünde oflanarak beklediğini görüceksin:)

adsız;bende beğendim ama kararsız kaldım.Teşekkürler

ZET Fashion dedi ki...

Orası cennet mi?
Çok güzel bir yermiş jojee gözlerim döndü, fiyatları harika! Bende beğendim!

alis dedi ki...

Aslında genel duruşu hoş ama dediğin gibi 3 parmak olması biraz tuhaf. Resimde göze batmıyor ama ben bugüne kadarki alışverişlerimden bir şey öğrendiysem o da içime sinmeyen bir noktası varsa almamak. Sonradan kafayı takıyorum çünkü o noktaya. Sonra sanki 6 parmağın varmış gibi durmasın :))

Malla dedi ki...

bak bak beni seni fethiye kun. sobelemez miyim:)) İmtihanlarında başarılar.

Jojee dedi ki...

z fashion;bzm için cidden cennet tatlım beğendiğine sevindim:)

alis;aynı düşüncedeyim diğerine bakarım olmadı tekrar burun kısmı çok genişti 6 parmakta olur valla o:))

malla;birisini görürsen benim gibi foto çekiyorsa bilki sobee jojee:)

tasarım mekani dedi ki...

sanada simdiden guzel bir hafta diliyorum.. Ayakkabi hastaligi bende yok ama annemde cok var... Medinem

Gönül dedi ki...

Gölcük'e gelin gidiceğim için düğün alışverişlerimizi İzmit'ten yapıyoruz.Gelinlik ayakkabılarımı ordan aldık ve sadece 39,90'a.Bu hafta sonu kısmetse yine ordayım bu sefer kına gecesi için ayakkabı alıcam.Fetihiye kundura müptelası oldum resmen her geldiğimde gitmek istiyorum oraya.İnsan kendini kaybediyo resmen.Ondanda alayım bundanda alayım.Ah ama bide gelin müstakbel kocama sorun:)Sevgiler...

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Jojeecim harika bir yermiş orası. Shoe Tek'in İzmit verisyonu gibi bi şey :)

fındıkfaresi dedi ki...

Canım sen söyleyene kadar farketmemiştim "3 parmak"ı:)
Hoşuna gittiyse çok da takmana gerek yok bence..
Bu arada Ankara'ya mı geldin sen? İnsan bi haber eder:))

Jojee dedi ki...

tasarım mekanı;o zmn kendime bir ayakkabı arkadaşı daha buldum:)

gönül;bende aynen öyleyim çıktığımda illa uğruyorum ne var ne yok diye mesela şuara çok dolu topuklu ürünler vardı:)

alışveriş cini;aynen öyle hatta biraz daha ucuzu:)

fındıkfaresi;yok cnım gelmedim ankaraya daha izmitteyim:)gelirsem söylerim tabikide

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´