2 Haziran 2009 Salı

Zincirli Çanta Modelleri

Pictures3-1
Uzun zamandır clutch çantaların moda olduğunu sizlerle paylaşıyorum.Minik çantalar genellikle insana rahatlık sağlıyorlar aynı zamanda çok şıkta duruyor.Bugün clutch çantalardan değilde zincirli çanta modellerinden göstermek istiyorum.Artık çantalarında biraz hafiflemesinin zamanı geldi.Böyle çantaları bir tek Jojee mi seviyor ?

Pictures24

8 modacı yorumda bulunmuş:

ZET Fashion dedi ki...

Bayılıyorum bunlara, renk renk istiyorummm

Jojee dedi ki...

bende bayılıyorum çook tatlı duruyorlar:)

lale kunt dedi ki...

çok seviyorum. pembe olsa bir tane, sonra siyah, ardından da bir beyaz alırım. gerisi keyfime kalmış ama bu ilk üçü mecburi :p
nerede var acaba? ben koydukların gibi güzellerini pek göremiyorum...

Merve dedi ki...

bende istiyorum nereden bunlar canım :)

Jojee dedi ki...

uyuz cadı;bende arıyorum ama bi türlü bulamıyorum:(hepsi inanılmaz tatlı burdakilerin ama gördüklerimin hepsi burda düğüne gidermiş gibi.bulabilrsen bana da haber ver olur mu?

merve;bunları sitelerden toplamıştım genelde ünlü markaların cnım

Styleseeking Zurich dedi ki...

Ahh simdi anladim bana biraktigim yorumu! Bunlarin hepsi birbirinden güzel! gercek chanel canta alana kadar böylelerinle yetinmeliyiz sanirim ama güzel ve hesapli zincirli canta bulmak da kolay degil... :(

Nesli

Minenin Takilari dedi ki...

chanel'in zincirlisinden istiyorum ben de :)
keşkeeee :))))

caki dedi ki...

benettondan gece mavisi parlak zincirli çanta aldım. çok severek kulanıyorum. bunları andırıyor. daha da güzeli, alırken fish kartımı kullanmıştım. kasada bir heyecan oldu kartı geçirince. meğer bedava alışveriş kazanmışım. o anda aldığım iki çanta bana fish kartın hediyesi oldu anlayacağın. süperdi süper.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´