22 Haziran 2009 Pazartesi

Vogue {İspanya} da 43'lük Manken:Cindy Crawford

Vogue Moda dergisinin İspanya yayınında Cindy Crawford ile moda çekimleri yapılmış.Resimleri gördüğümde Cindy'e hayran olmamak elde değil.43 yaşında olmasına rağmen vücudu hala eski formunu korumakta.Özellikle Balmain ceketiyle olan resmi çok ama çok hoşuma gitti.Balmain olupta hoşuna gitmeyen bir bayan var mıdır acaba merak ediyorum:)

Uzun aradan sonra tekrar kapaklarda yer alan Cindy.Yaptığı işte gerçekten çok iyi olduğunu bir kez daha gösterdi.Resimler Vogue dergisinin yaratıcılığını pek yansıtmasa da Cindy formuyla göz dolduruyor.Bizim de 43 yaşındaki görüntümüz böyle olsa keşke!

7 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

kadına ne diyim bilemiyorum bu yaşta bu vücut Kate Moss'u o kadar beğenmesemde Cindy farklı

tasarım mekani dedi ki...

spor cok onemli yasantimizda.. duzenli spor yapanin vucut hatlari duzgun birde sarkik olmuyor...:)) spora devam, medinem

Stil Direktoru dedi ki...

Valla haklısın canım taş ötesi resmen. Ajda ablamızda çakma Balmain ceket giymişti :)

Ya bu arada yazdım benim linkler uçtu seni yeniden ekledim sorry.

Jojee dedi ki...

adsız;dediklerine katılıyorum:)

tasarım mekanı;evet spor çok önemli ama nedense benim bünytem onu kaldıramıyor:)

stil direktörü;aynen ya tuhaf kadın insan böyle bir şey yapar mı!

canım olabilir öyle kazalar öpüyorum çok seni

Adsız dedi ki...

bende aynısını yazacaktım ajda gibi çakma balmain mi giyiyor acaba :P

ehuheu

Jojee dedi ki...

siu;belki nur yerlitaş yapmıştır ne dersin:)))

Gizem. dedi ki...

şaka gibiQben 43 yaşımda nasıl oluıcam acaba kadın bu haliyle bile benim 10 yıl sonrama fark etar:D

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´