10 Haziran 2009 Çarşamba

Burberry Sonbahar-Kış 2009 kampayası için Emma Watson'ı Seçti



Harry Potter'ın küçük yıldızı Emma Watson Burberry Sonbahar-Kış 2009 reklam kampanyasıyla karşımızda.19 yaşına basan Emma Burberry Kampanyasında oldukça hoş çıkmış.Yüzündeki ifade,koyu göz makyajı ve duruşuyla gerçekten bir model gibi.Trench kot dendiğinde ilk akla gelen Burberry her zaman ki gibi mükemmel iş çıkartmış.Emma'nın giydiği trench kotlara ve çantalara bayıldım.Emma'yı siz nasıl buldunuz?

4 modacı yorumda bulunmuş:

tatlisubaligi dedi ki...

cok sevimliydi ilk gordugumuz zaman, simdi de cok hos bir bayan olmus bence.. ilk resimdeki trenchkotu cok begendim,klasik burberry kesiminin ustune yok bence trenchkot dendiginde..

EyLüL Kızı dedi ki...

Çok iyi bi seçim olmuş Emma bence. Seviyoruz ailecek.:P

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Ben bayıldım. Çok yakışmış bence. Daha önce Chanel'ün yüzüydü Emma, şimdi Burbery.. Çok akıllı seçimler yapıyor bu kız. Hem bayıldım hem kıskandım :P

Mrs Baros dedi ki...

güzelleşmiş bu hatun.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´