24 Haziran 2009 Çarşamba

Trendlerle Alışveriş Listesi Ve Beril'in Sandaletleri



Topshoptan bu yaz almanız gerekenler listesini oluşturdum.2009 trendlerinden bazıları alışveriş yapacağımız zaman belirleyici de olmalı.Bu trendler sıralı halinde geleceği için bu başlangıç listesi olarak tanımlayabiliriz.Başlıyoruz;

*Renkli bikini-Yazın olmazsa olmazı.Tabiki mayokini de tercih edenler vardır.Bende aslında beğeniyorum.Kadını bikiniden kesinlikle daha hoş gösteriyor.Kullanıp memnun olanlar var mı?

*Uzun zincirli kolye ve bileklikler-Giydiğiniz giysiyi canlandırmak için kesinlikle aksesuar kullanılması taraftarıyım.Özellikle yazın şortlu takımlarla ve maxi elbiselerle aksesuarlar çok hoş oluyor.

*Nude tonlarında tulum-Bu sene trend olan iki şey birleştirebiliriz.Pudra rengindeki tulum özel bir akşam için seçilebilecek tercihler arasında yer alabilir.

*Mini şortlu kombinler-Ultra mini şortlar bu sene çok gözde olsa da biz memleketimizin şartlarına göre de giyinmek zorundayız:)Çok kısa olmayan şortları değişik üstlerle kombinleyebilirsiniz.Yaz akşamları için kumsal da veya kordonda gezerken en rahatlatıcı alternatif.

*Tüylü aksesuarlar-Blair taçlarıyla başlayan bu trend birden etrafımızı sardı.Minik taraklarla toplanmış süslü saçlarda inanılmaz hoş duruyor.Bir çok ünlünün de tüylü taçları ve aksesuarlar mevcut.Sizde bu tüyden alıp eğer isterseniz kendiniz bile yapabilirsiniz.Almak istiyorum derseniz topshop a uğrayabilirsiniz.Online olarak bakmak istiyorum derseniz Sevgili Bilun a bakmalısınız.

*Clucthlar- Kıştan beri başınızın etini yediğimi biliyorum.Sizde benimle aynı fikirde olmaya başladığınızdan eminim yavaş yavaş.Büyük çantalar yerine elde taşınan minik ve hoş çantalardan edinmelisiniz.Maxi elbiselerle,yazın kombiniyle jeanlerle inanılmaz tatlı duruyorlar.Bir dahaki alışverişinizde bakmayı unutmayın.

*Yüksek topuklular;Modacılar bu sene yüksek topuklu konusunda inanılmaz boyuta ulaştılar.Mankenlerin çok yüksek topuklular yüzünden kaç kere düştüğünü görmüşsünüzdür.Biz o kadarını istemiyoruz{ hiç değilse ben:)}.Bu sene skinny pantolonuzla giydiğiniz bantlı yüksek topuk ayakkabılarınız eminim çok hoş gözükecektir.Arada sandalet ve babetten uzaklaşıp kadınsılığımızı gösterme zamanı.Şaşırtmak her zaman iyidir.



Sevgili Beril Dilek'e burdan sonsuz teşekkürümü gönderiyorum.Dünki postumda istediğim sandalet modelleri için beni kırmamış ve sandaletinin resmini çekip göndermiş.Gladyatör sandaletlerin hala trend olduğunu unutmayalım.Siz de Beril'in gladyatör sandaletlerinden bakmak ve denemek istiyorsanız Stradivarius 'a uğramanız gerecek.

Aldıklarınızı paylaşmak ve herkese fikir vermek istiyorum diyorsanız
Jojikmoda@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

10 modacı yorumda bulunmuş:

dilara dedi ki...

beril'in sandaletlerinin aynısı bende de var:)İnanılmaz rahat ve hoş duruyorlar.Sana yeni aldığım olursa yollarım.
Verdiğin trendler ise gerçekten çok hoş aklımın bir köşesine liste yaptım bile.

selen dedi ki...

Jojıkcım
buraya koydugun ürün resimlerinin hangi markaya ait olduğunu yazının sonuna not düşersen sevinirim.
teşekkürler :)

Jojee dedi ki...

dilara;canım çok mutlu olurum eğer yollarsan şimdiden teşekkür ederim:)

selen; canım buraya koyduklarımın hepsi topshop bikini,tulum fln selencim.Bi dahakine yazarım böyle trendler listesi oluşturacağım umarım hoşuna gider:)

caramel macchiato dedi ki...

hayır gladyatör aldın nıye gıymıyorsun caramel??? dolabında dursun dıye mı aldın dımı ama :S

ayrıca senı o tulumun ıcınde dusunemıyorum caramel :)) ustelık bu yıl bıkını degıl mayo gıyeceksın :D

ama Allah için diğer şeyler tamam :)))

Adsız dedi ki...

tulum çok hoşmuş.Ama bende nasıl durur bilmiyorum:(
berilin sandaletleri de çok cici güle güle kullansın:)

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

kadınsılığı ön plana çıkarma zamanı hakikaten geldi...

ben mayokini kullandım geçen sene, bikiniye göre biraz daha göbüşümü az gösterdiğinden :) çaktırma ;)

neyse canım öptümm..

Adsız dedi ki...

joje jojeeeee=))bu postuna bayıldım!!ya jojee bende tulum istiorum ama bulamadım nerden bulabilirim şöle bütçe sarsmıycak cici bi model??kısada olur fark etmes

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

clutchlara bayıldım jojeecim :)

modaninprensesi dedi ki...

Canım çok iyi olmuş böyle bir liste yapman hem fikir açısından hem trendler teşekkürler=)

Unknown dedi ki...

Sevgili Jojee eğer kabul edersen blogumuzda seni bir mim bekliyor.Öpüldün mucukkk:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´