10 Haziran 2009 Çarşamba

Gözleri Ortaya Çıkartmak-Videolu Makyaj Dersi







Bugün makyaj bölümünde ise gözleri önplana çıkartmayı öğreneceğiz.Genelde Scarlett'in ve Angelina 'nın yaptığı makyajın aynısı.Gözlerde siyah göz kalemi ve açık şeftali renginde ruj ile tamamlanan makyajlar.Modelin gözleri güzel olunca hemen kendini belli ediyor makyaj.Makyaj konusunda buda favorilerim arasında.Video ile makyaj yapmaya devam.Umarım size de benim gibi faydalı oluyordur.Yaz için çok hoş bir makyaj önerisi daha.

5 modacı yorumda bulunmuş:

Sel dedi ki...

abla makyajsız da mükemmel gözüktüğü için mi bakakaldım acaba? çok kolaymış gibi yaptı adam herşeyi ama : /

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

bu video fikri çok güzel olmuş:)

bir damla bakım dedi ki...

video çok iyi bir fikir olmuş
kendi adıma konuşayın devamını bekliyorum :))

*kelebekana*-* dedi ki...

harika ama ben böyle siyah kalemle boyarsam korku filminden fırlamış gibi görünüyYORUMMM....

lale kunt dedi ki...

kız zaten çok güzel makyasız hali bile süper.. bir de o kalem nasıl akmaz, sabit kalırı anlatsalar müthiş memnun olucamn ben...

video fikri bence de süper, devamını bekliyorumm :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´