25 Haziran 2009 Perşembe

Mim-Makyaj Sırlarınız Neler?

Çok sevdiğim ve blog listemden ayırmadığım sevgili salıncakta iki kişi beni mimlemiş.Ona çook teşekkür ediyorum ve öpüyorum:)Mime başlıyoruz
1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?

Lisedeydi galiba.Makyaj yapmaya başlardım derken o da siyah göz kalemiydi.Fondötene bulaşmam ise üniversitenin ilk yılında oldu.

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?

Ben öyle makyaj bağımlısı bir insan değilim.Avonun renkli kampanya dergilerini görünce almıştım.Açıp kapanabilen göz kalemi:)

4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?

Makyajda genelde nelerde ihtiyacım varsa onlara yöneliyorum.Mesela bir hafta turkuaz far isterim ona yönelik araştırmalar yapar en iyisini alırım.Çok sık değil ama kaliteli alanlardanım.

5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan, “işte bu en harika ürünü!” diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.

MAC'ın bittiğim kırmızı ruju var.Göz kalemlerini de severek kullanıyorum.Ama MAC kırmızı rujum olmadan asla.Buarada yazın krem veya nude tonlarında bir giysi giydiyseniz dudaklarınıza kırmızı ruj sürün ve sadece dudaklarınıza yoğunluk verin.Bu makyajı akşam yaparsanız cidden çok hoş durursunuz:)

6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?

MAC powerpoint göz kalemi çok hoşuma gidiyor.Aynı zamanda çantam da hep bulundurduğum yedek flormarım var.


7.Vazgeçemediğin, elinin altında en az üç-dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?

Ben pek rimel kullanan birisi değilim.Kirpiklerim sık ve uzun benim.Bir ara çok dadanmıştım rimele o zaman kirpiklerim döküldü.Benimde moralim bozuldu doğal olarak.Yaklaşık 4 aydır dinlendiriyorum kirpiklerimi badem yağıyla da besliyorum.
3-4 tane olmasa da L'oreal Telescopic Explosion rimelini denedim ve gerçekten hoş duruyor.En yakın arkadaşımın kirpikleri kısa ve azdır.Onun kirpiklerini bile belirgin hale getirdi.Denemelisiniz.

8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (tekin acar v.b.) /web sitesinden (strawberry v.b.) yapıyorsun?

Genelde yakın olduğum için YKM,Sevil ve Cosmostore dan alıyorum makyaj malzemelerimi.Bazen aklınızı çelebilir ucuz şeyler.Lütfen onlardan almayın çünkü yüzünüz en çok belirgin olan yeriniz.Bir zarar gelirse pişman olursunuz.Her zaman kaliteli markalardan ve bilinen yerlerden almaya çalışın makyaj malzemelerinizi.Bunu diyorum çünkü arkadaşım allık almış ucuz bir yerden markası falan da yok.Allığı sürdükçe yüzünde leke olduğunu gördük.Şimdi lekesi kalıcı halde o kadar pişman ki.

9. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?

Makyaj çekmecem var Kocaelinde.Genelde masanın üstünde duruyor hep kullandıklarım.Yanımda taşırken ise minik bir çantaya koyuyorum.

10. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?

Kıyafete oranla %10 diyebilirim.Genelde her hafta belirgin bir ürün alıyorum.Makyajda kendimi durdurabiliyorum yani:)

11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?

Just Make up, Makyaj Çantam, Caramel'im,Shopacholic ve Marjo on the blog bayıldığım makyaj blogları arasında.

12. Klasik bir soru: makyaj cantana sadece uc sey koymaya hakkin olsa neler alirdin?

Parlatıcım,göz kalemim ve allığım.

13.Bu mim dalgasini hangi bloglara gondereceksin?

Herkes mimlenmiş ama ben buldum bir kaç tane.Hanımlar sıra sizde:)

Merbe
Ayşe
alışveriş cini
Moda Tasarım Stil


4 modacı yorumda bulunmuş:

TAZE NANE dedi ki...

SIZE KARANFILIN SADAKATINI, SUMBULUN BAGLILIGINI, MENEKSENIN TEVAZUSUNU,
LALENIN GURURUNU, LEYLEGIN SAADETINI VERSEK BIZEDE DUA EDERMISINIZ.
KANDILINIZ MUBAREK OLSUN.

zui dedi ki...

aaa kocaelinde mi oturuyorsun yoksaaa:)
rimeli denicem!

Adsız dedi ki...

tesekkur ederim joje'cim.

Jojee dedi ki...

taze nane;canım senin de kandilin mubarek olsun çok teşekkür ederim:)

zui;evet canım okulum orda şuanda ç.kalede bulunuyorum:)

salıncakta iki kişi;asıl ben teşekkür ederim tatlım

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´