2 Haziran 2009 Salı

Aldım,Giydim Ve Giyicem!{ben}

En Son Güncellenen1-1
Outletimden ısmarladıklarıma kavuştum.Bir t-shirt ve bir elbise aldım Outletimden.İnanılmaz indirimdeydi içimdeki canavara engel olamadım napıyım.Elbise konusunda ilk önce kaygılarım vardı nasıl olur büyük mü olur uzun mu olur tarzında.Sağolsun AlışverişCininden beğenip aldığım bu elbise hakkında bana baya yardımcı oldu:)Elbiseyi sepete atmıştım ki Outletim'in yeni gelenler mailiyle bu tshirtün renklerine vuruldum.Beden konusunda genelde hep small hatta xsmall giyen birisiyim.Ne yazıkki bedenleri yoktu ve ben mediumu yine de istedim.Düşünün yani nasıl bir vurulmaysa tshirte.Geçen gün bir numaradan aradılar.Bir bayan Outletim dan aradığını beğendiğim tshirtün m bedeninin kalmadığını ama dilersem başka bedenlerini alabileceğimi söyledir!Allahtan başka bir şey isteseymişim galiba olcakmış:)Aslında Outletimdeki resimden biraz farklı kullandım ben omuzlarını biraz çekerek düşürdüm.Daha tatlı oldu sanki.Tshirtün fiyatı 41 tlden 19 tlye düşmüş!Bakmak istiyorum derseniz tıktık
Geçen gün elime ulaştı outletimden gelenler.Dün arkadaşımın mezuniyet töreni ve ardından benim Organik sınavım vardı.Çok sıradan ve çok abartı olmamak için
Outletimden aldığım üstümü ve beyaz ayakkabılarımı giydim.Sevgili {G} arkadaşımın ilk söylediği nerden aldın o üstünü çabuk söyle:)

2009-06-02

Buakşam ise kızkıza eğlenme programı yaptık.
Outletim den sipariş ettiğim elbisem ve vazgeçemediğim beyaz ayakkabılarımla hoş olurum diye düşündüm.Işıksız bir ortamda çekildiğim için resimde biraz düzeltme yaptım.Outletim den aldığım elbise cidden çok tatlı nar çiçeğine sahip.Ve fiyatı inanılmaz düşmüş 207 tlden 49 tlye!Bakmak istiyorum derseniz TıkTık
Resimleri tek çekindiğim ve müzikle eğlendiğim için eller kollar kaymış benim:)
Bu güzel iki giysiyi bulduğum ve ilgili müşteri hizmetleri için
Outletime
çok teşekkür ediyorum .Outletime üye olup yeni gelen giysiler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.Daha fazla siteyi kurcalamak için Outletim.com.
sizce nasıl durmuş elbise ve tshirt samimi yorumlarınızı merakla bekliyorum:)

23 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

elbisenede tshirtüne de bayıldım ilk yorum benden olsun:)

PINK PRINCESS dedi ki...

bende ne zamandır gg'de görüp alsam mı diye düşünüyordum.omuzlar düşünce daha güzel olmuş.güle güle giy:)

Adsız dedi ki...

jojee ikisi de çok güzelmiş, güzel günlerde kullan. bir de o beyaz ayakkabıların nedir öyle ya, her şeyin altına oluyor ve çok da yakışıyor neyle giyersen giy...

Jojee dedi ki...

adsız;teşekkür ederi:)

pink princess;bence alabilirsin tatlım çok rahat ve hoş duruyor:)

merbe;çok teşekkür ederim beyaz ayakkabı sende al cidden herşeyle uyum sağlıyor ben iyi ki almışım diyorum:)

sevtap dedi ki...

elbisen çok güzelmiş kargo hızlı mı geliyor peki?

modaninprensesi dedi ki...

T-shirt ün rengide kalıbıda çok hoş olmuş canım,elbisende tam yazlık.Güle güle kullan=)

lale kunt dedi ki...

çok şeker olmuşsun.. seni tarzını pek seviyorum ben, benziyoruz ondan galiba..
en çok tshirtü sevdim ama :) güle güle giy..

Adsız dedi ki...

elbise penye sanırım ve astarı yok sanırım..güneşte içini gösteriyormu..tişört harika :) güle güle kullan..

babegazelle dedi ki...

güle güle giy çok güzeller ben de bi bakim şuraya yaa:D

Adsız dedi ki...

Nasil citir olmussun-ikiside cok yakismis-ba-yil-dim!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Jojeecim canım çok güzel olmuş. Ben bu elbisenin hastası oldum zaten. Bacaklar güzel olunca, sana da çok yakışmış :) Güle güle giy canım.

nevruz dedi ki...

t-shirt çok güzelmiş fiyatıda makul elbiseyle de çok seksi gözüküyorsun nar çiceği çok moda çok güzel taşımışsın her ikisinide geç kaldın jojeceğim kombinlerini bizimle paylaşmaya ama zararın nersinden dönülse kar;))devamınıda bekliyoruz ama bu arada sınavlarıda ihmal etme sakın :)

Jojee dedi ki...

sevtap;sipariş ediosun ertesi gün elinde oluyor kargo ben izmitteyim onlar istanbuldan gönderiyorlar gayet hızlı yani

modanın prensesi;gerçekten çok hoş duruyor hemde acayip beğeni topladı çevrem tarafımdan gayette ucuz 19 tl:)

uyuz cadı;beğenmene sevindim:)aslında herkesin giyebileceği şeyleri giyiyiorum bir kerelik deil 10 kere giyeyim istiyorum:)

adsız;penye değil dur bakıyım:)viscose yazıyor.Aslında resimde içim gözüküyor olabilir ya da iç çamaşırım çünkü ten rengi yoktu çekinirken dışarda giymedim ama dışarı çıkınca sana bilgi veririm:)

babegazelle;beğenmene çok sevindim sende bak kesin beğenicen modeller çıkar:)

Banucum;çok teşekkür ederim cnım:)beğenmene çok sevindim:)

Alışverişcini;tatlım sana da çok yakışmış oh ikimizde cici cici gezelim:)

yorumlarınız çin çok teşekkür ederim:)

Jojee dedi ki...

nevruz;canım teşekkür ederim güzel yorumun için.aslında ben çok fotoğraf çektirmeyi seven birisi değilim biraz utangacımdr bu konuda.Msla yalnız çekiyorum bu fotoları ama onlar için bile müzik açıyorum eğleniyorum kendimce:)Msla dinlediğim müzik pussycatdolls-Jai ho:)

şirinem dedi ki...

çok yakışmışlar canım güle güle giy bencede

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok hoş durmuş, özellikle T-shirtüne bayıldım. Ben de senin kadar zayıf olsaydım keşke:(((

Jojee dedi ki...

şirinem;çok teşekkür ederim:)

elvan;çok tşekkr edeirm cnım beğenmene sevindim artık nasıl zayıfladım köşesi yapıcam:)

Unknown dedi ki...

Her şey iyi, güzel de bana kalırsa seffaf sütyen askıları biraz işi bozmuş (ben mi yanlış görüyrum yoksa? ), straplez bir iç çamasırı tercih etseydin daha hoş bir görüntü olurdu diye düşünüyorum, aldıklarını güle güle kullan :)

Jojee dedi ki...

moda cadısı;giderken çıkartmıştım ama resimler aceleye geldi oyüzden hiç farketmemiştim bile sonradan gördm ama yapcak bişeyim yoktu.dediklerine katılıyorum şefaf askılar cdden bozuyor görüntüyü

iyilik, güzellik dedi ki...

t-shirtün renkleri süper bayıldm:)dekor yaptığın abajurdan bende de var..aynı renk pek bi severim:):)

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

ben de şeffaf askıları yazacaktım ama yazılmış :)
ikisi de çok güzel,güle güle kullan :)

Pınar dedi ki...

ben de herşeyi beğendim çok güzel taşımışsın aldıklarını amaaa beyaz ayakkabılara takıldım maalesef, ayağında büyük durmuş, cidden büyük mü? olmasa bile beyaz olduğu için ayağını büyük göstermiş :(

Jojee dedi ki...

nurdan;teşekkür ederim tatlım:)o abajuru çok seviyorum

kocasını seven kadın;ayrıntıyı unutmuşum cnım:))

pinaral;yok cnm ayağıma büyük deil belki alttan çekildiği için bu resimler büyük durmuş olabilir ilk defa senden aldım bu yorumu:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´