8 Haziran 2009 Pazartesi

DvF İlkbahar-Yaz 09 Koleksiyonu


Diane Von Furstenberg 'in yaptığı bütün koleksiyonlara bayılarak bakıyorum.Bir kadın anca bu kadar kadınların dünyasındaki isteklere cevap verebilir.İlkbahar -Yaz koleksiyonunda mükemme elbiseler,tiril tiril kumaşlar,bağcıklı topuklu ayakkabılar,derili çiçekli saç aksesuarları ve clutch çanta modelleri.DvF bu işi iyi yaptığını her moda haftasında gösteren birisi.


Hayvan desenlerindeki o kaymaları,temaları hafif olsa da Dvf de hissedebilirsiniz.Ama en çok bu senenin ve genelde baharın vazgeçilmezi olan çiçek temasını baktığınız anda anlamanıza yetiyor.Yazın kullanılan doğal makyajlar showunda da yansımış.

Elbiseleri çok beğendim bende bir göz atmak istiyorum derseniz Beymen de bulabilirsiniz.DvFnin canlı renklerdeki SS09 koleksiyonunda büyülenerek yazın uzun çiçekli elbisenizle afrodit gibi sahillerde dolaşabilirsiniz.Tabi pürüzsüz ve hoş bacaklarınıza(başa bela biliyorum:)

6 modacı yorumda bulunmuş:

*STYLEBOOM* dedi ki...

jojeecim bu koleksiyona ben de bayılmıştım, ama en çok saçlara, hatta kendime bunlara benzeterek saç bandı yaptım bir tane, baya denemelerden ve bizim tuhafiyeyi zengin ettikten sonra bay agüzel oldu:))geçen bebekte taktım denedim, olumlu izlenimler aldım:p

Jojee dedi ki...

styleboom;cnım eminim çok güzel olmuştur bende çok beğeniyorum aslında yapabilirz:)o fotoğrafınıda görmek istiyorum lütfen yayınla:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Baştaki beyaz elbiseyi ne zamandan beri gözüme kestirdim ben, şu dantel gibi duran. Bence çok şık ve güzel bir elbise.

. dedi ki...

Osnabrück bana uzak. Kölne gelseydin sana heryeri gezdirirdim canim :D ma genede sorun falan olursa hic cekinme sorabilirsin :D

şirinem dedi ki...

herşey okadar güzel ve cıvıl cıvıl ki saçlar giysiler ayakkabılar off offf :)

Styleseeking Zurich dedi ki...

bu koleksiyon gercekten icimi acti su anda, hersey ne kadar civil civil!! biraz daha vaktim oldugu zaman bende styleboom gibi sac bandi yapmayi deneyebilirim.. :)

Nesli

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´