11 Haziran 2009 Perşembe

Alessandra Ambrosio ve Ailesi



Alessandra Ambrosio'nun hamile kaldığını duyduğumda çok sevinmiştim.Minik bir kız olacağını duyduğumda Alessandra'nın kopyası olur diye düşünmüştüm.Minik kuzusuyla resimlerini bulduğumda size de göstermek istedim.Bence Alessandra dan çok eşine benziyor minik kızı Anja.Alessandra'nın eşinin ismi Jamie Mazur,kendisi Abdli iş adamı.Ama bana göre hiiiç yakışıklı değil.Bu kadar güzel kız o adamda ne buldu bilmiyorum!



Alessandra için minik bilgi;
1981 Brezilya doğumlu.Küçükken görüntüsünden hiç memnun değilmiş ve ameliyatla kulaklarını yapıştırmış.Buna diyecek yorumum aacjndjbajbskan!!!!
Elle dergisinin kapağına çıkmasıyla yavaş yavaş tanındı ve 2000 yılında Guessle anlaşmasını imzaladı.2000 yılında victoria's secret mankenlerinden biri olarak podyuma çıktı ve hala victoria's secret'ın gözdesi.

18 modacı yorumda bulunmuş:

Butikpartim dedi ki...

Favori mankenimm:)Süper ya,kusursuz bence..Aslında eşi pek çirkin değil bana göre,hatta aşağıdaki fotoda yakışıklı çıkmış bile diyebilirim.Çocuğun kime benzediği meçhul ama:)

Jojee dedi ki...

mosquito;benim de favori mankenlerimden birde miranda var tabiki:)eşinin en hoş fotolarını koydum buraya:)ondan biraz tipli ama ben pek beğenmedim ya:(o kıza böyle dalyan gibi birisi lazımdı msla boyları aynı ve göbekli:)

Adsız dedi ki...

alessanda da aman aman çok güzel değil bence tamam çirkin de değil ama çok güzel de değil...kocası da bana göre kaşlarının şekli bir acayip olduğu ve boyu kısa olduğu için tipsiz gibi gözüküyor..sonuçta herkesin kocası yakışıklı olacak diye bir şey yok :))

Shopaholic dedi ki...

Bence eşi de çok şeker :) Ben erkeklerde hafif göbek sevenlerdenim, belki o da öyledir ;) Heidi Klum'ın kocasını fln düşününce bunu öpüp başımıza koymak lazım bence! :P Tabii bize ne oluyorsa! :))

Jojee dedi ki...

pinksugar;bence alessandra çok güzel olduğu için kocasını yakıştıramadım ona:)tabi bu benim görüşüm.

shopasholic;aslında bende birz öyle valla ben bu kızın yanına sadettin saran gibi uzun kalıplı biri bekledim:P

lale kunt dedi ki...

demişsin ki bebek babasına benziyo. sonraki cümlelerde de babayı tipsiz bulmuşsun, yani bebek çirkin :)
belki büyüyünce güzelleşir, şimdi minik ve sevimli olduğu için işi götürüyo gibi duruyo :p

Jojee dedi ki...

uyuz cadı;ay yorumunu okuyunca koptum:)cidden öyle düşünmüştüm ama bebeğe çirkin demedim yani bebek ya o şimdi:)babasına benzemiş babasıda çirkin napsın çocuk yani:)

caramel macchiato dedi ki...

adam şirin ama ya, ne kadar güleç duruyor. hayır yani birden kendi ağır abi kocamla karşılaştırır gibi oldum ama hayırr hayırrr aa olur mu :))

Adsız dedi ki...

bence alessanda da çok güzel değil..eşininde boyu biraz daha uzun olsa süper olurdu..gerçi adam standart,hatun uzun :) ve her bebiş güzeldir :) ayrıca cocuklar cok cabuk sima değiştirir..misal 3 sene sonra yine bakın bambaşka görürsünüz..

Jojee dedi ki...

caramel;döndüğüne sevindim:)cidden adam pek bir güleç ben esmerlerden hoşlanıyorum galiba ondan olmadı tutmadı bu adam bende:)

adsız;evet sevimli bişey zaten ben suriyi çok sevdiğim için belkide:)hatunumuz cidden uzun ama bu resimlerde kötü çıkmış hatta cildinde sivilce bile vardı eh o da insan tabi:)yorumunuz için teşekkürler hanımlar iyi ki varsınız:)

Lizzy dedi ki...

yaa genelde hep boyle oluyor, cok guzel hatunların cok da yakısıklı olmayan esleri, sevgilileri oluyor.. yani mesela adriana lima'nın da kocasi yani ole yakısıklı falan degil, hatta gozleri sasi..
hem ben bu hatunlari anlamadim gitti, ahh yerlerinde ben olcaktim..:P

Pınar dedi ki...

Bence de Alessandra çok güzel değilki eşi çook yakışıklı olsun. Ben sempatik buldum kocasını çirkin değil. Görselliğe bu kadar önem vermek sadece bizde var. Yurtdışında insanlar bunlara takılmıyor fazla. Mesela Josh Holloway(sawyer), Lizzy'nin dediği gibi Adriana Lima, ve böyle örnekler çok var. Hem çok yakışıklı olanları da görüyoruz.
%80i gay çıkıyor :)))

alis dedi ki...

Bu kızların karakterli erkek bulması ne zor oluyordur, muhtemelen tanıştıkları erkeklerin %90'ı Alessandra Ambrosio fantazisinin peşindedir. Bunun kocası eh işte.. Beni asıl şok eden çift Josh Holloway ve eşi olmuştu, ama sonra daha da kanım ısındı adama "demek ruh güzelliğine bakıyormuş" diye. Bir de bence bugüne kadar gelmiş geçmiş en saçma görünen çift Güzide Duran - Moris Kohen ikilisiydi. Çok kötüydü ya. İri kıyım kızların yanında ufacık tefecik adamlar bir de dayılana dayılana geziyor ya, komiğime gidiyor. Pirenin deveyi himayesi altına almaya çalışması gibi, tövbe tövbe.

Mrs Baros dedi ki...

so happy together(:

Fashioncholic Girl dedi ki...

wow bayılıyorum bu kadına :D çok şirin bi kızı olmuş da ne ara yapıo bunu // her yıl victorias secret fashion showa katlmıo mu ? :D sonuçta bunun çalışmaları kilo vermek ws uzun iş :D:D:D

Jojee dedi ki...

Lizzy;al benden de okadar hep böyle mi olmak zorunda ya ben olsam böyle yemin ederim kıvanç tatlıtuğ gibi adamı koluma takar salına salına gezerdim:))

Pinaral;gay muhabbeti dönünce aklıma ruslar geliyor alanyaya gittiğimde artık midem kalkmıştı:)

Mrs Baros;I agree with you:)

FG;tatlım sen diyince bende merak ettim şimdi ne ara yapmış hakkatten şimdide adriana ve heidi hamile:)

modaninprensesi dedi ki...

Bende Alessandra'ya bayılıyorum vallahi kadın doğumdan hemen sonra eski haline kavuştu taş taş=)

Adsız dedi ki...

yani tabiiki kusursuz değil makyajsız haliyle yüzü bir erkek yüzüne benziyor ama kıskançlık denmesin Allah için fiziği güzel şimdi...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´