21 Haziran 2009 Pazar

Uzun Zincirli Kolye Modelleri


Sade elbise,tshirtü canlandırmak ve biraz hoşluk yaratmak için uzun zincirli modeller gerçekten kurtarıcı oluyor.Bu ara gözlerim hep uzun zincirli modellere takıldığı için size de bir kaç model göstermek istedim.Eğer yapan arkadaşlarımız varsa böyle modelleri paylaşabilirler.

Br çok yerde fiyonklu,minik taşlı,kalpli,yıldızlı modeller görebilirsiniz.Geçen gün koton ürünlerinde de görmüştüm şeker ürünler vardı.Ama ne kadar uzun ömürlü olur bilemiyorum.Sizinde çok sevdiğin takı markaları var mı?Olmazsa olmaz bütün aksesuarlarımı ordan alıyorum dediğiniz?

Bugün yolculuk zamanı yeniden Ç.kale'ye gidiyorum.Yaklaşık 2 ay orda olacağım.Ardından da Almanya ya kaçış vakti.Merak etmeyin gittiğim görüğüm herşeyi sizinle paylaşmak istiyorum.Almanya dan sitemi ziyaret edenler varsa mail yoluyla bana ulaşmalarını rica ediyorum sormam gereken bir kaç soru varda.Hepinizi öpüyorum akşam yeniden sizlerle yeni postlarla olacağım.

13 modacı yorumda bulunmuş:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çok seviyorum bu uzun zincirli kolyeleri. Kesinlikle farklı bir hava katıyor :)

şirinem dedi ki...

eskiden çok modaydı geri döndü moda :) uzun zincirleri çıkaracaz kalktıkları yerden

Adsız dedi ki...

bende çok beğendim hepsinden 2 tane al :)

birde mimmmmm :)

cantacikiz dedi ki...

merhaba jojii.ben uzun zincirli kolyeler yapıyorum.hemde kendim kullanıyorum.gerçekten çok kurtarıcı oluyor.pasajıma beklerim kullanıcı adım designer:)bu arada vakko ve vakkorama ya 2 -3 yıl kadar takı ürettim.özel tasarımda yapıyorum bilginiz olsun.

Lizzy dedi ki...

ben de hepsini istiyorum, hem sık hem de hayat kurtarici=)

atelier-mia dedi ki...

tekrar merhaba atelier-mia adlı takı satış blogumu kuruyorum.hepinizi bekliyorumm.cantacikiz.

Adsız dedi ki...

takmasını çok severimmm. özellikle bir kaç tane üstüste... çok şık görünüyorsun... seçtiklerinde çok güzellll....arkadaşalr yeni ürünlerim gittigidyorda siparişe açıldı kullanıcı adı:sk_ nur ii alışverişler...

modaninprensesi dedi ki...

Canım öncelikle iyi tatiller diliyorum=) ben gümüş takılarımı genelde safir gümüşten alıyorum.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

çok güzeller.. bayıldım, ben de istiyorum :P

Stil Direktoru dedi ki...

Kat kat kolyeleri inciden yapmıştım ben camelolu süper oluyor denemelisin.

Merve dedi ki...

bende gördüm bunları bayıldııım ay keşke burada da olsa!

beyaz mendil dedi ki...

Kolyeler çok güzel,paylaştığın için teşekkür ederim.

Jaensue dedi ki...

Bayildim!:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´