3 Haziran 2009 Çarşamba

İlkbahar=Elbiseler!





Kışın jeanlerin için hapsolmuş bacaklarımızı güneşi görmemizle beraber açmamız demek benim için bahar.Mini elbiseler,bol straplez maxi elbiseler,mini şortlar,kapri ve etek sezonları bizim için açılmış demektir.İster sandaletle ister topuklu ayakkabı veya isterseniz babetlerle olsun elbiselerle rahat rahat gezmenin özgürlüğünü tatmalıyız.

Jeanlerden kurtulmalısınız! baharın ve yazın çağrısına kulak verin:)Hepinize sevgiler.



5 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

jojee cok hos bunlar saclarımın önü aynı böyle olsun istiyorum baby sarısı.. elbiseler icimi actı :S

Jojee dedi ki...

ikkuş;evet çok tatlı duruyor kesinlikle:))sende yaptır minenin de saçları öyle galiba kavakyelleri

sweet cindrella;galiba nickin böyleydi tam senin yorumunu işretmiştim ki densiz brisinin yorumunu reddediyordum seninde yorumun oyüzden reddedildi umarım kusura bakmazsın cidden isteyerek olmadı yorumun için teşekkür ederim beğenildiğimi bilmek çok güzel.Bu rsmleri lookbook tan aldım siteler bölümünden bakabilirsin.

Not;Küfür,hakaret ve densiz! yorumlar yayınlanmayacaktır!

Adsız dedi ki...

o nasıl atlamaktır öyle :) harika hepsi ama ben kısa boylu oldugumdan kısa elbise ve etekleri tercih ediyorum..

Jojee dedi ki...

adsız;atlamak bir yana nasıl çekmişler o pozu ya:)yakalamakt yetenek valla benimde o kadar uzun olduğum söylnmez:(

yasemin dedi ki...

güzel elbiseler seçmişsin gerçekten, ortak özellikleri de içindekilerin ne kadar rahat ve güvenli durdukları, süper ^^

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´