29 Haziran 2009 Pazartesi

Ayakkabılarını Çekte Görelim Mİmi

2009-06-083

Sevgili
Gözde&Ayşe başlatmış olduğu çok tatlı bir mim var sırada.Aslında bu bana paslanalı baya zaman oldu ama anca yerleşebildim diyebilirim Ç.kaleye.Mimimiz ayakkabıları çek-göster.Aslında Şu ara mini tatil yapıyor olmasaydım keşke dediğim mimlerden bir tanesi bu.Çünkü yanıma sadece ihtiyacım kadar olanları aldım.Vazgeçilmez ayakkabılarımı zaten biliyorsunuz.Benim en çok hoşuma giden bu ayakkabılarda hepsinin rahat ve uygun fiyata olması.Leopar babet ve beyaz ayakkabıyı aslında aynı yerden aldım yani size önceden de gösterdiğim Fethiye kunduradan.Kahve rengi zımbalı topuklu ayakkabı ise deichmann dan almıştı erkek arkadaşım.İnanın çok memnun kaldım hepsinden.Bu ara sandalet arayışında olduğum için sandaletlerimi yanıma aldım.Nedeni ise ya bunlarla idare ediyim diyip ertelemek istememem:)Napıyım kendimi biliyorum.Bu mimi ise;

Fashion by siu
Alışveriş Cini
Lacheen
Shopaholic

Ve sevgili
FındıkMagazin de beni mimlemiş.Bunlar biraz özele inen konular.Jojee'yi tanımaya devam..

1-Hayatınızdaki en önemli 3 erkek?
Erkek arkadaşım(her zaman bana destek oldu) ,Dedem ve ilerde olursa minik oğlum olacak:)
2-3 gün 3 gece durmadan uğraşabileceğiniz hobiniz nedir?
Kesinlikle benimde kitap,ardından resim gelir.
3-Yaşadığınız şehir dışında sevdiğiniz 3 il?
Çanakkale,Eskişehir aslında bir çok yerde bulundum ama çok merak ettiğim ve gidemediğim için İzmir!
4-En büyük fobiniz?
Hımmm..Yok:)
5-Giyim konusunda en çok kullandığınız 3 renk?
Yazın en çok beyazı tercih ediyorum.Mavinin bütün tonları ve vazgeçilmez olarak siyah.

Bu mimi yapmayan var mı bilmiyorum.O yüzden bütün yapmayanlara gönderiyorum.Sıra sizde:)

19 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

leopar babetleriin çok tatlı topuklularına ise bayılıyorum:)

caramel macchiato dedi ki...

hepsi de ne kadar hoşmuş jojeee :))

zımbalıya özellikle bayıldım cici!

Jojee dedi ki...

adsız;canım çook teşekkür ederim:)

caramelim;beğenmene çokk sevindim tatlım kullanımları ve fiyatı da gayet iyi:)

nergisce dedi ki...

:D süpermıs:D
fotolar cok hos...

Jojee dedi ki...

nergisce;heheh:D

Shopaholic dedi ki...

Tatlım ben de tam tatile geldim :P Ama neyse ki kısa sürecek, döner dönmez cevaplayacağım mimini ;)

Ayakkabılarının hepsine bayıldım tam kurtarıcı parçalar!

Buarada bir leopar babet yazısı da benden gelicek bu tatilde, önceden hazırlamıştım da.. :))

Çok teşekkür ederim canım bu güzel mim için, benim için çok zevkli olacak çekimler! :) :**

Mrs Baros dedi ki...

haha pişti olmuşuz bi ayakkabımız aynı(:

şirinem dedi ki...

kahverengi topukluna bayıldım hepside çok güzel ama bu tam bana göre :) güle güle giy canım

A.Ş.K dedi ki...

Jojee ; ayakkabıların çok güzel , bir bayan olarak benim ayakkabıya hiç düşkünlüğüm yoktur belki de senelerce hep sorun yaşadım diye bilmiyorum. ama bakarken de başkalarında çok beğeniyorum :) ne onlarla ne onlarsız :)

Bloguma bıraktığın duygu yüklü yorumun için çok teşekkür ederim.. Sevdiklerinle nice mutlu , sağlıklı uzun yıllar dilerim sana en içten dileklerimle .. çok teşekkürler tekrar canım benim..

ZET Fashion dedi ki...

Hesaplı ve güzeller daha ne olsun :)

Unknown dedi ki...

Haha biz yapmamıştık hemen aldık mim'i:) Ayakkabılar süper Deichmann'dan memnun olmana sevindim canım bende bu markayı bir tek ben seviyorum sanırdım:)

Jojee dedi ki...

z;canım aynen:)

ayşe;deichmann a bakmadan ayakkabı almıyorum artık çok orjinal modeller oluyor:)

Aphraell dedi ki...

Jojeciim beyaz ayakkabılarından istiyorum ya, daha önce de söylemiştim heralde ama her görüşümde tekrar istiyorum :)))

Jojee dedi ki...

aphrael;canım beğenmene çok sevindim.İzmitte olsaydım senin için bakardım kalmış mı diye:)

modaninprensesi dedi ki...

Canımm yakkabıların çok güzelll hepsini doya doya eskit=) Bu arada İzmir'e kesinlikle gitmeni tavsiye ederim, bende çok seviyorum=)

Adsız dedi ki...

seni herşeyden .çoookk ama çoookkk seviyorum herşeyimm özledim seni bebem benim iyi ki varsın sensiz bi hayat düşünemiyorum :) ilhan :D

Adsız dedi ki...

Ben bu mimle başa çıkamıyorum önce senin gibi ayağımda çekecektim ama 3. ayakkabıdan sonra vazgeçtim :)

bir şekilde toparlicam artık merak etme gecikecek ama biraz :)

Jojee dedi ki...

modanın prensesi;teşekkür ederim tatlım bende izmire gitmeyi çok ama çok istiyorum.şimdilik orda tanıdığım yok:(

herşeyim;bende seni çok seviyorum bitanem.Jestin için çok teşekkür ederim.Özledim:(

siu;bıkma tatlım :)bende aynen öyleydim delirdim hatta ama inan çok zevkli oluo.Biraz bunaltıcı ama sana tavsiyem sevdiğin bir müziği aç ve havaya gir ben hep dans ederken çekiniyorum:)ondan bazen pozlar yamuk oluyor:P

Adsız dedi ki...

mimini yaptım ama ömrümü tüketti :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´