12 Haziran 2009 Cuma

Bik Bok İlkbahar Yaz Koleksiyonu Resimleri

Bik Bok ilkbahar yaz koleksiyonu için çekilen resimleri size göstermek istedim.Resimler herşeyi çok daha iyi anlatıyor bence.Gençler,eğlence,neşeli ve sıcak yaz günleri...
Bik Bok ürünlerine resimler sayesinde baya bir ısındım.Özellikle payetli giysiler,siyah çizgili bikini ,dantelli fırfırlı üst çoook hoşuma gitti.

Ama ayrıntıdaki bir şey gözümden kaçmadı.Üst resimde siyah bikini üstlü kızın ojelerine dikkat edin.Lacivert ve inanılmaz tatlı durmuş.En kısa zamanda lacivert oje edinmeliyim.Sizinde alıp beğendiğiniz lacivert oje varsa lütfen markasını ve numarasını acil bir şekilde istiyorum.Sizi kumsal özlemiyle başbaşa bırakıyorum.Herkese iyi haftasonu diliyorum.Güzel havanın tadını çıkartın..!


Lili Bebek bana bambi ödülünü vermiş.Ona çok teşekkür ediyorum.Bu ödülü bana vermeseydi de onun hakkındaki düşüncelerim aynı olacaktı.Sımsıcak yorumları ve diktiği mükemmel elbiseleriyle çok tatlı bir anne o.İyi ki tanımışım seni çoook teşekkür ederim bu ödüle layık gördüğün için.Bende ödülü beni takip eden herkese gönderiyorum.İyi ki varsınız.

12 modacı yorumda bulunmuş:

Dilcun D. dedi ki...

Bik Bok'un modellerinden birinin moda blogunu takip ediyorum bir süredir, oldukça yetenekli ve zevkli bir moda blogger'ı... okuyor musun bilmiyorum ama ben yine de adresi vereyim:

http://www.aperfectguide.se/fashionsquad

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Bikbok'un ürünlerine ben de bayılıyorum. Resimlerdeki enerji inanılmaz zaten. Lacivert oje de çok tatlııı :)

Aphraell dedi ki...

Çizgili bikini benim olsun! Yepisyeni puantiyeli bikinimi daha hiç giymemişken aklımın bu çizgili bikiniye gitmesi çok ayıp ama o da bu kadar güzel olmasaymış :)

Adsız dedi ki...

O rengin lacivert olmadığını belirtmek istiyorum önce. Saks mavisi o renk. OPI Blue My Mind sanırım aradığın renge yakın ton.

Adsız dedi ki...

canım arada şu çıtır bayanları bırakıp bizim gibi tombik bayanlar içinde mağaza ve kıyafet önerilerinde bulunsan çok makbule geçer çünkü hem mağaza hemde kıyafet bulmakta zorlanıyorum şahsım adına konuşmak gerekirse standart dışı değilim fakat beden 42 yi geçtiğinde işler çok zorlaşıyor başarılar şimdiden teşekkürler ...

alis dedi ki...

Aaaa Carolina :) Dodo adresini vermiş zaten, çok uzun zamandır takip ettiğim bir blog.

alis dedi ki...

Bu arada Bik Bok'un birkaç ürününü caddede Peros'ta gördüm haberiniz olsun kızlar...

beyaz mendil dedi ki...

Kıyafetler de,mankende harika.Bunları görünce hemen kilo vermek istiyorum:))))))))

Fashioncholic Girl dedi ki...

ya sevdim ben bunları :D ama oje cidden süper :)

Adsız dedi ki...

ojeleri süpermiş

Adsız dedi ki...

Mavi ojeli kızın bacağında bi tuhaflık mı var bana mı öyle geliyor ?? :S

Adsız dedi ki...

Siyah çizgili bikini Roxy ve ben bunu 2 ay önce Kadıköy Optimum'dan aldım. Göründüğünden çok daha güzeller!!

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´