17 Haziran 2009 Çarşamba

Yaz İçin Makyaj Önerileri

Elle dergisinin geçen sene makyaj bölümündeki resimler çok hoşuma gitti.Yaz için en sevdiğim makyajlardan bir tanesi üstte gördüğünüz makyaj.Gözlerde parıltılı yeşil far ,dudaklar pembemsi parlatıcıyla inanılmaz doğal ve sade bir makyaj önerisi.Siz de yaz aylarında hem bakımlı hem de sade olmak istiyorsanız kesinlikle yeşil ve pembe tonlarını seçmelisiniz.
Akşam dışarı çıkacaksınız ve görünüşünüze biraz romantiklik katmak istiyorsunuz.O zaman yapmanız gereken nude tonlarındaki makyajınıza güzel bir eye liner ile tamamlamak.Dişiliğinizi romantik bakışlarınız ile gösterebilirsiniz.
Yaz için en çok kullanılan pembe tonlarındaki rujlar oluyor.Bu sene barbie pembesi moda ve sizde sadece dudaklarınıza ağırlık vermek istiyorsanız pespembe bir ruj ve gözlerinize çektiğiniz siyah göz kalemiyle sade ama iddalı olabilirsiniz.
Not;Buara sınavlarım olduğu için internetle pek ilgilenemedim.Hepsi süper geçti.Artık tam anlamıyla sizinleyim.Öpüyorum sizi çok:)

6 modacı yorumda bulunmuş:

modaninprensesi dedi ki...

Canım hadi sınavlarıda atlattık=)Pembeyi çok seven biri olarak 1. olanı çok beğendim =)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ortadaki benim favorim. Yukarıdaki çok sade değil benim için, belki gece çıkarken yapabilirim... Sevgiler...

Fashioncholic Girl dedi ki...

bu coco rocha ve ona 1. resimdeki makyaj ciddi anlamda çok yakışıyor :)

banu dedi ki...

kusura bakma ama ben ilk makyajda pek bir sadelik göremedim. İkincisi çok daha sade. Hatta birincisi gece için ikincisi gündüz için daha uygun sanki=)

Jojee dedi ki...

modanın prensesi;evet ne mutlu bize umarım senin sınavlarında iyi geçmiştir cnım muck muck:)

esin(huysuz balık);aslında o sarılı olan kısımları görmesek(benim genelde yaptığım bir makyaj:) aslında gündüzde kullanılabilir hatta ben kullanıyorum:)

fashioncholic girl;kesinlikle cnım pozuda çok güzel hatta:)

banu;kusura bakmam hatta benimle aynı fikirde olmayıp belirtmen bile gerçekten çok hoş:)ben genelde yapıyorum o ilk makyajı ama sarı kısımlarını yapmıyorum tabi:)

Pınar dedi ki...

ilk fotodaki farın renkleri, gölgeler kesinlikle çok güzel ama ben de çok sade olduğunu düşünmüyorum. Ne kadar özensemde bu tarz göz makyajına far sürerken çok çabuk sıkılıyorum ben yaa :( o yüzden tercihim 2. fotodan yana.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´