26 Haziran 2009 Cuma

Bazen Moda...

Bazen moda da denemeniz gereklidir;
214855__MG_2643x
Prada sayesinde kıyafetlere feminen bir dokunuş sağlayan dantel, sadece elbise olarak değil bazen sırt dekoltenizi kaplayarak hoşluk katabilir.
streetfashion254
Moda olan Barbie pembesi bu yaz vazgeçemediğiniz rujunuz olabilir.İlk önce kuşkuyla elinize alsanız ve sonra yine kuşkuyla sürsenizde sade makyajınız için en can alıcı nokta olabilir.
106381_565
Biraz Nicole Richie'ye uyup saçlarınıza yeni aksesuarlarla farklı gözükebilirsiniz..

5 modacı yorumda bulunmuş:

iyilik, güzellik dedi ki...

ikinci resme bayıldım..süper giyinmiş kızcağız:)

iconjane dedi ki...

hello jojee,

pembe rujlu resme bayıldım..

bir de seni mimledim..
sevgiler
ferhan

Adsız dedi ki...

bu saç modeli çok hoşuma gidiyor. kesinlikle kişinin havasını değiştiriyor ve mükemmel bir görüntü oluşturuyor.

ANTİGONE dedi ki...

ben de pembe ruja bittim!! ama alsam da cesaret edip süremem heralde. ;p

caramel macchiato dedi ki...

dantel sırt dekoltesi ne kadar hoş :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´