25 Haziran 2009 Perşembe

Erkekleri Kıskanıyorum...

Tom%20Ford%20For%20Men%203%201440X900%20Fashion%20Wallpaper

Yazdığı gibi Tom Ford For Men! Ne diyeyim şimdi ben Tom'a!Neden Gaysin be adam!

12 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

haha cevap vercektim ama rtük belki buralarada uzanır :)

masaltadinda dedi ki...

ayyy yazık olmuşş bu parçaya :)))))) görünce of bu ne yaw dedim ama okuyunca :((( zaten yakında piyasada erkek kalmayacak:)))

ebvatathemua dedi ki...

Jojee,aynı soruyu ben de çok sordum
kendime.Moda dünyasındaki en yakışıklı tasarımcı bence bu adam.

Hani John Galliano gibi bir imajı olsa neyse diyecem de pek bi erkek erkek duruyor Tomcum :)))

iconjane dedi ki...

çok ince olmuş : )
aynen katılıyorum bu arada...

Jojee dedi ki...

fashion by siu;ehehe ben anladım sanki:)of diyorum off:(

charming;aynen rusların çoğu zaten gay olmuş durumda nolcak bu işin sonu anlamıyorum.Tom yaktın bizi:)

abvata;kesinlikle katılıyorum hem yakışıklı hem karizmatik.bakıldığında hiç gay gibi durmuyor:(

iconjane;:))

mc dedi ki...

tanımıştım böle birinii hemde afet güzel kızların içinde oda nasılda şeçimleri bu yöne olur anlamsız,galiba herşeyin tadına varmak:S,buarada geç oldu neyazıkki fotolara bakabilirsin:)

Pınar dedi ki...

Aman gay olmasa ne olacakki sanki bize ne yararı var :)
o zaman ne diyoruz Top Ford :D

Adsız dedi ki...

jojee'cim haklısın kesinlikle. mesela marc jacobs da öyle ama onun duruşu falan daha bir feminen. ama tom tamamen erkeksi ve sexy duruyor. püfff :(

corcorella dedi ki...

nası yaa nasııı :D

atelier-mia dedi ki...

bu ne ki böylee:))bence bu adam tam gay değildir yaaa.biseksüel falan olabilirmi acaba.hiç feminen bi duruşu yok.ya da bilemicem söylenicek çok şey var ama dilim varmıyo :)))

Adsız dedi ki...

gay değil biseksüel. hala şansın var sayılır ;)

idil dedi ki...

Tom Ford'un gay olması kadınlara yapılmış en büyük haksızlıklardan biri (how i met your mother'ın Barney'si Neil Patrick Harrisle beraber). Ne yazık ki Tom Ford yaklaşık 20 senedir erkek Vogue'un eski editörü Richard Buckley ile beraber olduğundan kimsenin pek şansı yok gibi görünüyor:(

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´