16 Haziran 2009 Salı

Gucci {Elbise,Makyaj,Aksesuarları}

Modacılar arasında favorileri vardır herkesin.Beni sorcak olursanız Stella ve Frida Giannini benim vazgeçilmezlerimden.Kadın dokunuş farklı oluyor bence modaya.Aynısı DvF içinde geçerli.Rengarenk kumaşlar,bol salaş giysiler,makyajlardaki kadınsılık beni benden alıyor.Guccinin sonbahar 09 koleksiyonu o kadar güzel ki her baktığımda ya elbiselerine ya makyajına ya da ayrıntılarına hayran kalıyorum.
Frida Giannini'nin hazırladığı koleksiyonun yüksek topuklu ayakkabıları,Mini elbiseleri ve elbiselerdeki deri kemer çok güzel ayrıntılar bence.Sizinde yaz düğünleri için seçebileceğiniz elbiseler arasında yer alabilir maxi veya mini elbiseler.Gucci'nin turkuaz göz makyajını ise kesinlikle kullanmalısınız.

3 modacı yorumda bulunmuş:

Butikpartim dedi ki...

Harikaa..Uçuşan elbiseler,etekler..Renkler bir harika,çok beğendim..

iconjane dedi ki...

renkler muhteşem, makyaj muhteşem.
Mankenlerin bu defile öncesi makyajsız halleri ile ilgili bir post yapmıştım.. o makyajla herkes manken gibi oluyor sanırım.

Adsız dedi ki...

Gucci bu sezon çok iyi ,gerçekten çok iyi.Aynı tespitte bulunmamıza sevindim:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´