23 Haziran 2009 Salı

Sandalet Modelleri



Elbiselerin,kaprilerin,mini şırtların ve pantolonların altına artık babetten çok sandalet sevenlerdenim.Yazın sıcak olduğu için ayaklarımı hapsetmek istemiyorum.Özellikle maxi elbiselerin altına sandaletler inanılmaz hoş duruyor.{turist gibi hissediyor insan kendini}

Bu yüzden sandalet arayışı içersindeyim.Nedense gittiğim her yerden yüzü asık dönüyorum.Ben istiyorum ki hem biraz taşlı olsun hem de sade böyle ayağından çıkacakmış gibi duran rahat {onu hissetmeyeyim ben}.Aşağıdaki taşlı modelleri çok beğendim mesela.Sizinde severek kullandığınız sandaletleriniz var mı?Nerden aldığınızı ne kadara aldığınızı söylerseniz çok mutlu olucam.

Buarada yeni aldığınız ürünlerin resimlerini çekip bana {Jojikmoda@hotmail.com} yollayarak burda tanıtabilir herkesle zevkinizi paylaşabilirsiniz.{sandaletleriniz varsa onları da çekin:)Fikir arayışı içersindeyim napıyım:)}

19 modacı yorumda bulunmuş:

joy dedi ki...

bayıldım hepsine yaaa...
hepsi benim olsun istiyorum su an!

Jojee dedi ki...

joy;canım bende o taşlı olana bayıldım çok hoş duruyor:(

Adsız dedi ki...

Jojee abla ben de senin gibi her mağzadan yüzüm asık çıkıyorum bir türlü istediğimi bulamadım :(

Jojee dedi ki...

pinksugar;canım benim hep aynı modellerle karşılaşıyorum bnde baya sıkılmış durumdayım en sonunda yurtdışından almayı düşünüyorum ama ayağıma tam olur mu bilemiyorum

tatlisubaligi dedi ki...

bilegi taslı olanı cok begendim ben onun altındaki kahverengi de fena degil ama en hos kesnlkle bilegi taslı model.. ben kendime steve madden dan aldım parmak arası sandalet hos modeller var 139 dan baslıyordu fiyatlar.. ama muhtemelen indirim baslamıstır ben alalı 2 ay oluyor.. ugramanı tavsiye ederim

Mrs Baros dedi ki...

ya of hepsini istiyorum :D

lale kunt dedi ki...

en baştakı, taşlı ve onun altındaki beni benden aldı.. çok güzeller . hangi markanın bunlar şeker?

Adsız dedi ki...

jojeecim ben de sandalet arayışı içindeyim. bir de ayaklar 35 numara olunca pek bulamıyor insan :)
taşlı olan ve ilk resimdeki pembeli çok güzelmiş. ama ben, denediklerimde şöyle bişe fark ettim. parmakların olduğu yerde bi bant olmalı. yani taşlıdaki gibi sadece parmak arasında bir bant olursa pek hoş gözükmüyor. aksi takdirde parmaklar yayılıyor :) pek hoşuma gitmedi benim o görüntü. tabi yine senin tercihin farklı olabilir.

Merve dedi ki...

taşlı bir tane Yargıcı'dan aldım bir de Desa'dan swarovski taşlı güzel modeller var tavsiye ederim yanımda olmadıkları için çekemiyorum :(

Jojee dedi ki...

tatlısubalığı;steve madden'in ayakkabıları çok güzel gerçekten oraya baksam iyi olacak çoook teşekkür ederim

Mrs Baros;bende bende:(

uyuz cadı;canım asos.com'un sitesinden aldım bu resimleri.İstersen online olarak satış imkanları da var.Modeller tr'ye göre oldukça ucuz tabi bir de buray gelmesi var:)

merbe;evet senin dediğin şeyle ilgili benim de sorunum var ayak gerçekten çok yayılıyor abnt olunca biraz daha toparlanıyor ayağımız.Düz askılı olanlar daha şık gözükse de aslında biraz şişman gösterebiliyor ayağı katılıyorum tatlım:)

merve;canım çok merak ettim taşlı olanı eminim çok hoştur.Bakıcam dediğin yerlere de sağol canım

corcorella dedi ki...

jojeee:D cok guzeller yaa bende ıstıyorum hepsını hepsını ıstıyorum:D

mc dedi ki...

taşlı olan gerçektende cici,benimde collezioneden iki yıl öncesi aldığım çok severek kullandığım birtane var,onun yanına yine uygun fiyatta bitane edindim gerçekten çok çok uygun:))yarına resmini yayınlarım

papatya dedi ki...

Tasli olan super.Bu arada sandaletler bu yil moda mi?Malum Kenya'da olunca pek haberimiz olmuyor.Son trendleri bana yazarsan sevirim.Geldigimde zorlanmamis olurum sayende.Simdiden tesekkurler...Kucak dolusu sevgiler sana Kenya'dan...

Jojee dedi ki...

gulen;canım bende istiyorum ya:(

Mc;canım yarn ilk işim bloguna bakmak olucak:)

papatya;canım canım sandaletler yine moda.Gladyatörler ve ince ipliler,zımbalılar gözde olanlar.Özellikle yırtık jeanlerle de çk hoş duruyor.uzun zincirli kolyeler,maxi elbiseler,tulumlar bu sene moda olanlar arasında canım:)
daha yazarım aslında mail adresim jojikmoda@hotmail.com

LâLz FaShioN dedi ki...

hepsi inanılmaz güzelmiş bende senin gibi arayış içerisindeyim aslında ama ben en çok iki sene önce pabuççiden aldığım taşlı sandaletlerimi seviyorum. Hem çok kokoşlar hemde rahat o konuda pabuççiyi tavsiye edebilirim :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Jojik Stradivarius'ta çok güzel bir kahve gladyatör sandalet var, ben onu alıcam sanırım. Ama senin dediğin gibi taşlı maşlı değil. Steve Madden'da da zımbalı bir model vardı, bakmak istersen.

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

bilekten bağlamalı olan çok sık mış yaaa :))

simla dedi ki...

bende bu sene 2 tane sandalet aldım... Yargıcı da süper modeller var öneririm.

Adsız dedi ki...

Thanks :)
--
http://www.miriadafilms.ru/ купить кино
для сайта jojikmoda.blogspot.com

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´