30 Haziran 2009 Salı

Ünlülerin Dövmeleri

Pictures80-1

Her yaz istediğim diğer bir şey ise dövme.Özellikle ayak veya el bileğindekiler ve sırta yapılan dövmeler çok hoşuma gidiyor.Kalıcı olmasın diyorum ama geçici yaptırınca da 2 hafta bile dayanmıyor.Bende çareyi 2 yıllık olanlardan yana bulucam galiba.Model olaraksa en beğendiğim minik yıldızlardan oluşanlar.Örneğin rihanna'nın sırtındaki yıldız dövmesi çok hoşuma gitti.

Pictures82
Ünlülerin çoğu yıldızlar dövmelerinden hoşlanıyor.Sienna Miller'ında omzunda üç yıldız dövmesi var.Aynı zamanda önemli günleri ve zamanları sizde bileğinize veya sırtınıza Eva ve Angelina gibi yaptırabilirsiniz.Angelina'nın dövmelerine değincek olursak biraz abartı duruyor bence.Özellikle sırtındaki dövmeler baya büyük ve gösterişli.Bense minik şekillerden ve yazılardan hoşlanıyorum.Scarlett'in renkli güneş motifli dövmesi ise bana göre değil.
Pictures81
Megan Fox'un buara etetik güzeli olduğu hakkındaki konular baya fazla.Burnunu ve dudaklarını yaptırması aynı zamanda botox ile kaşlarını kaldırması yabancı magazinlerinde ilgi odağı.Sırttaki ve boyundaki dövmeler gayet güzel duruyor.İtiraf etmeliyim ki Victoria Beckham'ın boynundan uzanan ve bileğindeki yazılı dövmeye bayıldım.Sizinde dövmeleriniz var mı?Veya benim gibi yaptırmak istiyor musunuz?

21 modacı yorumda bulunmuş:

ZET Fashion dedi ki...

Ben çook istiyorum ama izin vermiyorlar :( 2 yıllık dövmeler nasıl oluyor çok mantıklı geldi ilk defa duydum ben.

caramel macchiato dedi ki...

yapma bunu jojee yapma bunu :)

2 gun once taktım kafaya dövme yaptırıcam diye :S zaten zor vazgeçirdim kendimi :)

Adsız dedi ki...

ben kendimi bildim bileli yaptırıcam :)
annem bile artık yaptırcaksan yaptır diyor :)

Andaç Gördü dedi ki...

Bff'im diye söylemiyorum Nicole'ün o dövmesi çok iyi bi tercihti bence. Hatta (açıklamak istemezdim ama) ona bu fikri ben verdim.

Adsız dedi ki...

benim de yok jojee ve ben de sürekli isteyip isteyip yaptıramayanlardanım :(
ama ben rihanna'nınkini tek geçerim. muhteşem duruyor.

ayşin koç dedi ki...

off bende çok istiyorum dövme yaptırmak.eşimin adını ve evlenme tarihimizi yüzük parmağıma yazdırmak istiyorum yüzük şeklinde ama maalesef eşim izin verimiyooo:(
çok anlamlı bişey bence.kendisi öyle bişey yaptırsa sevinçten havaya uçarım ben, adımı vücuduna yazdırdı die.ama napalım geçici dövmeler ve tatoo kalemleri var allahtan.onlar kurtarıcı.bence de victorianın dövmesi çok güzell.bu arada bir kere dövme yaptırınca bağımlılık yapıomuş hep başka modellerde yaptırmak istiyomuşsun die duydum.ne kadar doğrudur bilemiorum ama ben eşimi 4 aydır ikna etmeye çalışıorum.günahsa benim günahım değilmii?cehennemde yanmayayım die istemio galiba:)))hahaha

Jojee dedi ki...

zfashion;canım bunu bazı dövmeciler yapıyor geçici ama hemen geçici değil 2-3 sene gibi kalıyor vücudunda ben çok istiyorum yaptırmak hatta erkek arkadaşımla birbirimizin yüzük parmağna adımızı yazdırcaktık ama nasip olmadı bi:(

caramel;canım yaptım valla hem kendime hemde sana yaptım bunu:)

siu;yaptır kız sende canım benim:)anneme diyorum ben ama tepki vermiyor henüz annemin tercihi ise kalçalar:)annem aştı kendini:)

andaç;canım o zmn bende senden fikirler istiyorum hep nicole ya da lindsay'e olmaz dimi ama:)

merbe;sana katılıyorum canım rihannanınki gerçekten çok estetik duruyor

aysin;of of erkekleri ikna etmek bu konuda çok zor.sana katılıyorum bende yzk parmağımıza istiyorum ama o istemiyor.Biraz erkekler alay konusu olmaktan çekiniyor galiba.Ya da demek istemiyorum ama aklıma birşeyler gelmiyor değil:(((

ebvatathemua dedi ki...

Ben de yıllardır istiyorum dövme yaptırmak,hatta desenini bile hazırladım.Eşimi ikna edemedim bir türlü:)))
Geçici dövme diye kandırsam mı hazır yaz gelmişken,ama geçici dövme de bir yere kadar hhehhüü:))

Jojee dedi ki...

ebvata;aslında olabilir:)napalım kandırmak lazım:)

Hesionka dedi ki...

Ben 3 tane dövmem, bir de (marilyn monroe piercingim var, dudak üstünde) blogumdaki resimlerimde görünüyorlar.

Herşeyden önce yaz dövme yaptırmak için uygun bir mevsim değil şekercim, ilk ya da baharda yaptırırsan daha iyi olur. direkt güneş ışınlarına maruz kalmaması ve suya değmemesi gerekiyor (1 hafta) üzerindeki kabuklar dökülene kadar düzenli olarak dövmecinin verdiği kremi uygulaman gerekiyor. Bunları yaparsan hiç sorun yaşamazsın.

Acı meselesine gelince kadınların acı eşiği yüksek olduğundan "ay bu muymuş ya?" diyebilirsin dövme yaptırırken. Tabi bir de dövmenin nerde olduğu da acı faktörüne etki ediyor, kolunun üst kısımları çok acımaz ama iç kısımları acıyabilir. Aynı şekilde kemiğe yakın yerler biraz daha acır.

Kendi dövmelerimi, kocamınkini ve 2 kuzişimin de dövmelerinin desenini ben çizdim ;)

Etrafımda dövmeli çok insan var hiç pişman olanına rastlamadım açıkçası.

Yaptırmak istiyorsan hiç durma Jojee, yaptır.

Jojee dedi ki...

hesionka;canım görmüştü piercingini benimde bir çok arkadaşımın var ama ben kulak kepçemi deldirebildim en uç nokta:)birde köpeğimi deldirmek istiyorum ama hamilelik sırasında o delik büyüyor fln diyorlar ne derece doğru bilmiyorum.

Yazın dövmeler açığa çıktığı için içimden yaptrmak geçiyor hep.en çok bileğime yaptırmak istiyorum inşallah çok acımaz canım.minik bir dövme gisele'inki gibi yıldız istiyorum

*STYLEBOOM* dedi ki...

benim dövmem var, sol ayak bileğimde dışa doğru çok güzel ve değişik tarzda bir çiçek dövmesi, yaklaşık 5 sene önce yaptırdım. kendimi bildim bileli dövme isterdim ve karar verip yaptirma sürecim de epey uzun sürdü, şansıma dövme sanatçım çok bilgili, yetenekli ve akıllıydı.öyle beni hemen önüne alıp çizmeye başlamadı. dövme için ona gittikten sonra gidip gelmemi, nasil yaptığını izlememi, kesin kararımı verene kadar çok araştırıp hatta okumamı önerdi ve yanında neredeyse staj yapacak kadar gidp geldim. hatta işimi, eğitimimi bile sordu örneğin şu şu işte çalışıyorsun madem mesela istediğin zaman kapatmayı tercih edeceğin bir şey istersn belki diye benimle bol bol konuştu, ve sonunda kararımı verdim ve aşık olduğum dövmemi yaptırdım. böyle çok bilinçli bir süreç olduğu için de bir defa yaptırırsan sonu gelmez her yanını çizdiririsin saçmalığı bende geçerli olmadı. halen 2. dövmemi istiyorum ama hiç acele etmiyoruum:)yani ben tavsiye ederim hanımlar.

Mrs Baros dedi ki...

2 tane dövmem var kolumda ve bileğimde.

yannız söylemeliyimki 2 yıllık dövme diye birşey yok haberin olsun (:

gwen dedi ki...

jojeecim, senelerce dövme stüdyosu işletmiş ve dövme icra etmiş biri olarak şunu açıklıkla söyleyebilirim ki, 2 yıllık dövme diye birşey yoktur; bu dövmecilerin insanları kazıklamak için uydurmuş olduğu bir yöntemdir.
esasında bahsi geçen dövme hakikaten vardır ve 2 yıldan daha kısa süre de vücuttan -kısmen- silinebilir. bunun başlıca sebebi dövmenin esas dövme boyası yerine şişesi 1 liraya her kıstasiyeden kolaylıkla satın alınabilcek ve insan vücudunun ne reaksiyon vereceğini bilemediğimiz çini mürekkepleriyle yapılmasıdır. öte yandan çini mürekkebi ile çalışmış olan arkadaşlar da bilirler ki bu madde güneşe maruz kaldığında siyahta maviye ve yeşile dönmektedir. yani teninizde de kaçınılmaz olarak zaman içerisinde siyah dövmeniz yeşile dönecektir.
Hesionkam çok güzel açıklamış. bunlara ek olarak kışı beklemeni tavsiye ederim ve genelde dövme yapan sanatçılar, bepanthene gibi ilaçlar önerirler ama ben bundan farklı olarak mutlaka antibiyotik etkili kremleri terih etmeni öneririm. (fucidin gibi) dövme işlemi tamamlandıktan sonra bir yara haline gelir. öte yandan diğer yaralardan farklı olarak 2 kez kabuk atar ve ne kadar ine kabuk atarsa o kadar anlı renkler çıkar sonuç olarak. bunun içindir ki dövme yapılan bölgeyi kabuk atana kadar her daim nemli tutmak gerekmektedir. benim dövmelerim biraz büyük olduğundan 1 hafta kadar strehfilm sarmıştım. bu da bi yöntem :o

Jojee dedi ki...

mrsbaros;buna diyebileceğim tek şey beni yemişler:P

gwen+cats;canım açıklaman için çook teşekkür ederim.Gerçekten benim için çok faydalı oldu.Ama biraz korkmadım değil açıkçası ya yeşile dönerse diye.Bende ilk olarak denemeyle başlıyım diyorum geçici eğer cidden hoşuma giderse yaptırırım canım.Yeniden teşekkürler:)

Pınar dedi ki...

ben de her yaz niyetlenip cesaret edip yaptıramayanlardanım. en çok hijyen konusu endişelendiriyor. bir de alerjik bir bünyem var ne tepki verir ondan korkuyorum. Ayrıca jojee en yakın arkadaşımın piercingi var göbeğinde, delik hamileliğinde büyümedi. karın gerildiği için o da gerildi ama korkulacak birşey olmadı yani. ama o baya önceden yaptırmıştı. şu an yapılırsa nasıl olur bilemem.

Jones dedi ki...

Blogu tesadüfen buldum, dövme bahsi olunca da atlayayım dedim :)
Biri sağ kolumda biri belimde 2 dövmem var,sonbahar gibi ayak bileğime üçüncüyü düşünüyorum.
Dövme bağımlılık yapıyor aman diyeyim :D Bir tane yaptıran ne hikmetse hep devamını istiyor :))

LâLz FaShioN dedi ki...

benim vaaar hemde iki tane inanılmaz memnunummmm :) herkese tavsiye ediyorum harika bir aksesuvar hele bikiniyle çok şahane duruyorlar =)

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice

nedicen başa geldi çekicen dedi ki...

bileğimde Adım Sinem ve onun sol köşesinde yusufçuk böceği var . ben memnunun hatta yeni modeller araştırırken google görsellerden senin blogunu buldum. memnun oldum ;) benimde bloguma uğrarsan sevinirim.

Adsız dedi ki...

Hello Very funny post...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´