26 Haziran 2009 Cuma

Aldım,Giydim Ve Giyicem!{ben4}


Outletim.com dan aldığım iki ürünle daha karşınızdayım.Bu resimleri dün size bilgi olsun diye dün çekmiştim.Yer Ç.kaledeki evimizin balkonu:)
Aldığım ilk ürün topshoptan çiçekli(-ki bu senenin modası çiçekli elbiseler) elbise.Yeni gelenler mailiyle ilk siparişimi verdim kuşku duymadan.Her hafta hoşuma gidecek parçaları %70 indirimle sahip olabiliyorm Outletim.com.Topshop elbise kesinlikle çok rahat.En bayıldığım özelliği ceplerinin olması.Elbise dizin üstünde ve yazın topuklu ayakkabı(beyaz topuklularım olmadan asla) veya sandaletlerle rahatlıkla kombine edebilirsiniz.Yazın vazgeçemediğim elbiselerim arasında yer alacağından eminim.

Outletim.com diğer sipariş ettiğim ürün ise Dorothy Perkins bluz.İsterseniz omuzlarını düşürerek ispanyol havasına bürünebilirsiniz.Ben genelde omuzları düşük giysileri tercih ettiğim için outletimden aldığım bluzu de o şekilde kullanıyorum.Beden açısından Dorohty bluz bol kesime sahip yazın üfür üfür bir akşam ne giysem diye düşünürken en iyi alternatifiniz olabilir.Birde ben bluzu biraz aşağı indirerek elbise yaptım:)Bu hali de inanılmaz hoşuma gitti.Almanya da neden giyilmesin değil mi=) Buarada Lee cooper marka jean pantolonu da Outletim.com'den 1 ay önce almıştım.Tam bedenime uygun oldu.
Aldıklarımı nasıl buldunuz?


Outletim.com hakkında bir çok mail alıyorum.Onları burdan cevaplandırmak istiyorum.Outletim.com la tanışmam yaklaşık 3 ay önce oldu.Genelde online alışverişi GG'den yaparken Outletim.com'in ürünlerini kaliteli ve %70 indirimle alabildiğimi gördüm.Aynı zamanda beden olarak eskiden sıkıntı çeksem de Outletim.com bizim bu sorunumuzu büyük bir incelikle çözmüş.Her giysinin giysi tablosu değişerek bedeninize uygununu bulabiliyorsunuz. Outletim.com 'un aras kargoyla anlaşması var.Ücretsiz kargo sayesinde siz extra para ödemeden kapınıza kadar geliyor.Yaz gelmeden önce Kocaelideydim.Sipariş ettikten bir gün sonra elimde oluyordu.Şimdi Çanakkaledeyim.Ve elime iki gün sonra ulaştı.

Aynı zamanda arkadaşlarınızı davet edip.Onlar alışveriş ettikçe siz de 10 tl kazanabilirsiniz.Daha fazla kurcalamak istiyorum diyenler için
Outletim.com !

28 modacı yorumda bulunmuş:

tatlisubaligi dedi ki...

dorothy perkins bloz cok hosuma gitti, gayet guzel elbise de olmus... bu arada ayakkabıların deichmann ise pişti olduk sanırım :)) ama eger olduysak da cok rahatlar degil mi

JustMakeup dedi ki...

Özellikle 2.nin elbiseli haline bayıldım ben!! Çiçekli elbise de tam yazlık, güle güle kullan Jojeecim!

Jojee dedi ki...

tatlısubalığı;beğenmene çok sevindim.Bazen giysilerin kalıplarından çıkıp farklı kullanmayı seviyorum.Evet deichmann dan almış erkek arkadaşım hediye diye.Hem ucuz hem rahat hem de moda kokuyor:)

JustMakeUp;canım beğenmene çok sevindim.Biraz çekince elbise olarakta kullanabilirim diye düşündüm:)sağol tatlım benim

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Jojeecim sana elbise çok yakışıyor. Topshop elbisen de harika bi şey, çiçekli çiçekli çok tatlı. Bluzun da mini elbise halini çok sevdim. Türkiye'de giyilmez herhalde ama Almanya'da rahat rahat giyersin canım :)

joy dedi ki...

çok beğendim canım çok yakışmış güle güle giy :)

Unknown dedi ki...

Canım hepsi çok yakışmışş bayıldımm:) Bide bişey sorucam outletim.com da iade yapılıyormu? diyelim bedeni olmadı geri yollayabiliyormuyuz acaba??

Shopaholic dedi ki...

Canım süper şeyler almışsın güle güle kullan :) Dorothy Perkins bluzun tam da bu renginde benim de gözüm vardı :P (Yanlış hatırlamıyorsam bir rengi daha vardı çünkü dün fln bakmıştım)
Şimdi sende görünce çok daha fazla beğendim, müthiş yakıştırmışsın. Kotlu haline özellikle bayıldım!
Tekrar güle güle giy canım :) :**

corcorella dedi ki...

JOJEE:D cok guzeller mutlu mutlu gıy:D

modaninprensesi dedi ki...

Canım hepsi çok hoş ve sanada çok yakışmış, güzele ne yakışmaz di mi?=)

Gizem. dedi ki...

elbiseye bayıldıııım!!!deseni duruşu herşeyi harikaymış jojee:))

Glam dedi ki...

Jojee, ikisinede bayıldımm :) Ama en çok deichmann ayakkabılara bayıldım. Bide elbisenin türü penye mi cnm?

Güle güle giy hepsini, süper görünüyorsun :)

Adsız dedi ki...

pantolon cok guzelmiş bende almayı dusunmustum ama cok mu dar paca acaba?? o yuzden tereddut ettım bacaklarım kalın da birazz

Bızbız ve Bıtbıt bir Hayat Hikayesi dedi ki...

wooouww wooow wooow diyorum da başka birşey diyemiyorm..

Serap dedi ki...

İki gündür bu çiçekli elbiseyi arıyorum ve Topshop'ların hiçbirinde bulamamıştım. Çokk mutlu oldum. Hemen alacağım :)

papatya dedi ki...

ne kadar hos kiyafetler bunlar...iyi gunlerde kullanin.sevgiyle kalin.

ANTİGONE dedi ki...

Pantolon süper, ben de uzun süredir outletimden jean alsam mı diye düşünüyorum. Benim beden biraz sıkıntılı (34 bedenim). Jean de sorun oluyor. Ama dayanamayıp alacağım galiba ;) Bluzun elbise hali de çok güzel. Hepsini güle güle giy...

alis dedi ki...

E azıcık reklam olmuş ama işe yaradı doğrusu, elbiseye göz koydum :) jojeecim kumaşı nasıl bu elbisenin, penye gibi birşey mi yoksa esnemeyen bir tür pamuklu mu? Bir de bedeni kaç oldu sana? Topshop kalıplarının sağı solu belli olmuyor, bazen 8 alıyorum bazen 10 hatta nadiren 12!

Jojee dedi ki...

herkese merhaba:)
dün akşam çok yakın bir arkadaşım da kaldığım için yorumlarınızı ben bile onaylamadım.

alışveriş cini;çok teşekkür ederim tatlım:)Almanya da giyeceğim artık türkiye de giysem iki dakika sonra yerin dibine girerim herhalde:P

joy;çok teşkkür ederim tatlım:)

cindrella;canım evet iade yapıyorlar.Ben daha hiç denk gelmedim ama iade seçeneği de vardı.1 hafta içersinde mazeret bildirmeden iade edebiliyorsun:)

shopacholic;canım bence hiç tereddüt etmeden almalısın ben çok memnun kaldım.Hatta annem bile göz koydu:)bu rengi benimde çok hoşuma gitmişti:)

gulen;cnm:) çok teşekkür ederim

Jojee dedi ki...

modanın prensesi;çook teşekkür ederim güzel iltifatın için tatlım:)

pammuk;çok teşekkür ederim tatlım bende elbiseye bayıldım

glam's world:canım keten yapısına sahip penye değil.ayakkabıları sende alabilrsin hala varsa 49 tlye almıştım:)

adsız;canım bence almalısın paçaları o kadar dar değil.Mesela benim bacaklarım ve bilek kısımlarım incedir.Tam yapışmıyor.

Bızbız;teşekkür ederim.

serap;almalısın gerçekten çok memnun kalacağından eminim.Özellikle modeli inanılmaz güzel ve rahat aynı zamanda üfür üfür:)

papatya;çok teşekkür ederim canım:)

antigone;canım bende 34 bedenim:)hatta koton marka pantolonlar kumaş fln hiç olmaz:(bunun bedenini 24 almıştım.Tam oldu hatta ilk zamanlar dardı bile.25 ya da 26 bedende de sorun olacağını sanmıyorum.kalıpları güzel çünkü.

alis;canım geç oldu kusura bakma bana bedeni 8 yazıyor canım.Tam sıkmıyor göğüs kısmını falan.Çünkü benim üst bölgem biraz sorunludur kalçalarıma göre.Kumaşı da penye değil canım koton tarzında.Poplin denilen kumaşa da benziyor.Esnemeyen türden:)

fındıkfaresi dedi ki...

Çok güzeller canım güle güle kullan:)
Mimlendin bu arada bildirmek lazım sanırsam:)

Jojee dedi ki...

fındıkfaresi;hemen bakıyorum tatlım:)

Aysan dedi ki...

çok şık kombinlerin var.Bana göre çok eğlenceli bir blog olmuş.Gri bluza bayıldım

Jojee dedi ki...

aysan;canım beğenmene çok sevindim:)

şakşakçı blogger;nickin çok tatlıymış:)sağol yorumun için :)

Jojee dedi ki...

aysan;canım beğenmene çok sevindim:)

şakşakçı blogger;nickin çok tatlıymış:)sağol yorumun için :)

Nita dedi ki...

Dorothy Perkins bluzuna öldüm bittimm..
Ama outletim.com da bulamıyorum.
bana link atabilirmisin.:(

Adsız dedi ki...

elleyip dokunmadığınız üzerinize giyip aynada yakıştımı sağı solu nasıl durdu.Yakası açık koltuk altı sıktı derdi etmeden internet üzerinden alışveriş cesaretini edinemedim.

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Adsız dedi ki...

excellent points and the details are more precise than somewhere else, thanks.

- Norman

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´