20 Haziran 2009 Cumartesi

Demi Moore Ve Kızları



Demi Moore..Gün geçtikçe daha güzelleşiyor sanki.Bruce Willis'le evliliğini noktaladıktan sonra Ashton Kutcher'la evlenmesi bütün herkesi şaşırttı.Hatta Ashton hayranları baya kin duydular Demi'ye karşı.O zamanlar Ashton çok favoriydi herkes annesi yaşındaki kadınla ne ilişkisi olabilir ki diye kızıp duruyordu.Benim ilgimi çeken ise Demi'den 20 yaş küçük birisini nasıl bu kadar etkileyebildiği.Bir yerde artık ona saygı duymaya başlıyorum.


Demi Moore'un üç çocuk annesi olduğu söylesem inanır mısınız?Ben daha yeni öğrendim evet!Ve inanılmaz şoka girdim.Kadının vücudu muhteşem duruyor ve hep öyleydi.Kendi boyu kadar kızları var ve onların arasında Demi hiç anne gibi değil ablaları gibi duruyor.

45 yaşını hiç göstermeyen Moore yaşlanmayla ilgili soruyu da şöyle yanıtladı; 'Aynaya baktığımda farkettiğim ufak bir kırışık tabii ki panik olmama neden oluyor. Ama bu hissin üzerine artık olaya şöyle bakıyorum, muhteşem bir hayatım oldu, çok güzel bir evliliğim, üç tane birbirinden tatlı kızım, pek çok dostum ve sevdiğim bir işim var. Aynadan artık bana yansıyan tüm bunlarla birlikte varolan Demi.' Çok estetik ameliyatı geçirmiş birisinin böyle demesi de ilginç tabiki de.


Demi Moore kızları Rumer (19), Scout (16) ve Tallulah(14)..
Bugüne kadar 20’yi aşkın ameliyat geçiren Moore’un estetik faturası ;
435 bin 200 dolar (547 bin YTL).

İşte Moore’un estetik listesi:

Yüz bölgesi
Yüz gerdirme: 18 bin dolar
Kaş kaldırtma: 6 bin 500 dolar
Dudak silikonu: 700 dolar
Dişler: 24 bin dolar
Silikon ve meme düzeltme: 37 bin dolar
Kalça ve bacaklara liposuction: 30 bin dolar
Diz gerdirme: 9 bin dolar
Beslenme uzmanı, kişisel antrenör, yoga ve kick-boxing hocaları: 310 bin dolar

Dergi sayfası niteliğindeki postumuz sona erdi.Son demek istediğim bir şey var.Biz bu estetiklerin 3 'ünü olsak yemin ederim afet oluruz:)Haksız mıyım?

resimler;harper dergisi 2008

7 modacı yorumda bulunmuş:

Meyvelitepe dedi ki...

Ay bence olmayız, hem biz doğal güzeliz şekerim ;)
Estetik geçirip güzelleşen kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmez, fakat meg ryan, mickey rourke, lara flynn boyle ve daha niceleri şiş suratlı hilkat garibanlaına döndüler. Çok çirkinler gerçekten güzelleşiyor (bkz. "extreme makeover", "the swan" gibi programlarda güelleşenler), ama zaten güzel insanların yaptığı oynamalar herşeyi mahvediyor.

alis dedi ki...

Meyvelitepe = alis, yanlışlıkla annemlerin account'undan yazmışım.

Mrs Baros dedi ki...

oha.

boyunca kızları oldugundan haberim yoktu. o kızların yerinde olsam annemi kıskanırdım. kocası Ashton yahu! ötesi mi var...

ebvatathemua dedi ki...

Kızların yüzleri babaya(Bruce Willis) mı benziyo ne:))

Unknown dedi ki...

Katılıyorum:)

Delfina ; dedi ki...

Ne zaman büyümüş bu kızlar yaa çok şaşırdımmm :) Alis'in dediği gibi doğal güzelleşmek,serilip serpilmek gibisi yok :)

sevgiler,

Jojee dedi ki...

meyvelitepe;dediğinde haklısın güzeller güzelleşmek için estetik olduğunda yüzü gözü tuhaf bir hal alıyor:S

alıs;:)muck canım

MrsBaros;valla çarpık bir ilişki olmasa:P

ebvata;evet onu bende hissettim anneye benzemiyorlar biraz göz kısmı:)

ayşe:)

delfina;yaşlanıyorum diye üzülmüyor değilim:(

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´