18 Haziran 2009 Perşembe

Stella McCartney


Stella McCartney 2010 resort koleksiyonunu tanıtmıştı.Hepsi birbirinden renkli güzel fotoğraflarla karşınıza çıkmayı düşünürken bu minik koleksiyon videolaroyla karşılaştım.Stella'nın nude tonlarıy beni vurduktan sonra bu koleksiyonda gerçekten çok hoş.Stella'nın resimlerine bakarak ne demek istediğimi sizde anlayacaksınız eminim:)Bu postum az söz ama çok resim olacak...Ve resimler size koleksiyonun ruhunu anlatacak.






Benim gibi Stella'nın koleksiyonlarına bayılan var mı??


3 modacı yorumda bulunmuş:

iyilik, güzellik dedi ki...

jojikmodacım bende bayılıyorum...stellla cnm bnm:):))

http://www.denizbaran.com/ dedi ki...

Bayilmak ne kelime hastasiyim ;)

vintage peony dedi ki...

ben!!!
çok seviyorum stella'nın tasarımlarını
hele parfümü enfes kokuyor.
benim gibi peony :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´