4 Haziran 2009 Perşembe

Ayyıldız Bikini Modelleri

Pictures32

Ayyıldız bikini modelleri Victoria's secret kadar olmasa da tatmin edici.Genelde ipli modelleri daha hoş bulduğum için yoğunluk yine o yönde.Eğer sizinde araştırmamı istediğiniz herhangi bir mayo tarzı olursa jojee mutluluk duyar:)
Geçen postumda da size bahsetmiştim.Ulus pazarından almamıştım bir bikini ve o bikini bi hafta benim içimi kemirdi.Gerçekten çok tatlı bir modeldi.Fırfırlı beyaz bir model.Pazardan olacağı için biraz şüpheliydim açıkçası ama daha fazla dayanamadım ve kendimi alırken buldum.Eve geldim denedim ve hiç pişman değilim.Kesinlikle beğendiğiniz ve içinizde kalıcak bir modelde birşey görürseniz (tabi uygun fiyatta olsun:)kaçırmayın derim.
Şimdi sizi ayyıldızın içinizi ısıtıcak modelleriyle yalnız bırakıyorum.Fiyat aralığı ise genelde 100den başlayıp-300 e kadar buluyor!Ayyıldız olsun ama uygun olsun derseniz.Outlet kısmıda mevcut birkaç güzel modeli 64-80 aralığında edinebilirsiniz.Pictures33

Pictures34

6 modacı yorumda bulunmuş:

Lizzy dedi ki...

ben en cok beyaz uzerine dore puantiyeleri olan modeli begendim, gecen sene River Island'dan almıstım bir benzerini=)

Prima Donna dedi ki...

En üstteki yeşili istiyorum:) bu arada kırmızı olan arkadaşımda var göğüsleri çok küçük gösteriyor.

aysegul in ny dedi ki...

o vücüt olduktan sonra ustunde pazar bıkınısıde olsa ay yıldızda olsa farketmez ki anasını satayım kızda ki vücuda bak:((

gamiize dedi ki...

jojeciimm iyiki almışsın pazardan o bikiniyi. en kısa zamanda kendisini de görürüz işalah :))
bende oliviumda pentinin outletinden 12.5 tlye bi takım aldım hala şoktayım :))))))

Jojee dedi ki...

lizzy;evet onlarda çok hoş duruyor bütün bikinilere sahip olmak istiyorum valla:)

prima donna;bende denedim ve sarkık gösterdi aslında göğüslerim ondan bende almaktan vazgeçmiştim.

aychulus;orası kesinlikle doğru sıkı bir rejim yapmak lazım:)

gamiize;evet onu da koyucam tabi:)ama bi görsen o kadar tatlı ki bayıldım almadan edemedim:)

Serap dedi ki...

Jojikcim bence beğendiğin giysiyi hemen al sonra yıllarca ara ara aklına geliyor. Bende geçen gün bir ayakkabıyı almadım içimi kemirdi :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´