8 Mayıs 2009 Cuma

Gisele Ve Miranda Elbise Seçimleri!

İkiside hoş,çekici ve gözde olan mankenlerden.Birisi Victoria Secret'ın eski meleği diğer ise yeni meleği...Bir davette ikisinde hoş fotoğraflarını görünce konuyu es geçmek istemedim.Gisele in üstündeki parlak ve vücudunu mükemmel gösteren elbiseye bayıldım.Hem rengi hemde modeli çok hoşuma gitti.
Miranda ise siyah,boncuklarla dökümlü bu senenin yine trendi olan elbiseyi tercih etmiş.Vücutlar güzel olunca bütün iddalı elbiseler bile üstlerinde çok hoş duruyor.İkisininde makyajı ve saçları sade..


Hangisinin elbisesini daha çok beğendin diye sorulsaydı.Benim için Gisele olurdu.İlk fotoğraftaki elbisenin duruşuna,ışığını yansıtmasına bayıldım bayıldım.Mezuniyet balosunda tercih edilebilecek hem iddalı hemde hoş bir model.

Modacı hanımlar sizce hangi mankenin seçimi daha güzel?

5 modacı yorumda bulunmuş:

*STYLEBOOM* dedi ki...

Sevgili Jojee,
benim de favorim Gisele'in ustundeki VERSACE mini.Daha once Grammy'lerde Gywenth Paltrow ayni elbisenin altin rengini giymisti ve ben yine cok begenmistim amaaaa bu lacivert versiyonuna resmen bayildimm!! Miranda'nin Jil Sander'i püskül modasına uymuş ama bana göre biraz fazla:))

Shopaholic dedi ki...

Ke-sin-lik-le Gisele!!! Elbise ve ayakkabıya bayıldım! Zaten elbisenin renklerini normalde de çok severim.. Mezuniyetim var bu yıl, bundan mı yaptırsam ne.. :)

Adsız dedi ki...

gisele e bayılmamak elde değil

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ya bu Gisele nasıl bir şey böyle? Bu elbisesiyle beni benden etmişti zaten bir daha gördüm şimdi bir daha bayıldım! Duruşun seksiliği de harika!

Malla dedi ki...

Gisele'i beğendim çok hoş...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´