13 Mayıs 2009 Çarşamba

Şirin Anne Nicole Richie

Nicole Richie ye anneliği çok yakıştırıyorum.Uzun maxi elbiseleri,sandaletleri ve kocaman gözlüklükleriyle çok hoş gözüküyor.Normalde aşırı zayıf olan Nicole hamileyken daha bir tatlı geliyor.Bu resimde topuklu ayakkabılarıyla.Bu kadar topuklu ayakkabı giymek ne derece doğru bilmem ama maxi elbisesi ve uzun zincirleriyle hamileyken en güzel giyinenler arasında.


10 modacı yorumda bulunmuş:

Fashioncholic Girl dedi ki...

bence de (: ama hala joel madden.ı haketmiyor :D

nergisce dedi ki...

cok seker cikmis:) elbisesine bayildim

Adsız dedi ki...

elbise süper.
hamile kalası geliyor insanın böyle hatunları görünce (ama bebek doğmasın hiç, ben vakti gelince çıkarırım onu ordan :p )

simla dedi ki...

bende uzun elb,se istyorummm çok seviyorum geçen seneden beri alamadım

ZET Fashion dedi ki...

elbiseyi bende çok sevdim!

şirinem dedi ki...

uzun elbise sevmiyorum ama nicole yakışmış :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Elbisesi çok yakışmış, hiç hamile olduğu belli olmuyor!

http://www.denizbaran.com/ dedi ki...

icim acildi bakarken ;) Harika!

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

ben de bu kadını yazmıştım,gayet yakışmış hamilelik...ben çok beğeniyorum

Andaç Gördü dedi ki...

Ooooof her zamanki kadar şirin yine. She's like my favourite bff.
Simple life'ı izledin mi? Hala açıp izliyorum bazen saçmalıklarını. Simple life yüzünden başladı zaten Nicole sevgim :D

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´