4 Mayıs 2009 Pazartesi

Shoe Tek:44 tllik Ayakkabı Cenneti

Jojee pazar gününün güneşli olduğunu görünce planlarını gerçekleştirmeye başladı.Shoe Tek e gitmek istediğimi önceden de belirtmiştim.Evettt sonunda gitmeyi başardım.Sevgili Siu ve Cinderella nın yardımlarıyla çok kolay buldum.Küçük bir dükkan olmasına rağmen çook güzel şeylerin olduğu inanılmaz ayakkabıları çoook ucuza alabileceğiniz Nişantaşındaki dükkan Shoe Tek.Nişantaşındaki bu güzel mağayı tercih etmeyen ünlü yok gibi.44 ytl ye kimsede bulamayacağınız ayakkabılarla siz salına salına gezebilirsiniz.

Dükkanın girişinde de sergilenen modeller zaten sizin ayakkabı canavarı kalbinizi çelmeye yetiyor.İçeriye girip denediğiniz de ise o kadar topuklu olmalarına rağmen nasıl bu kadar rahat hareket ettiğinize şaşırıyorsunuz.



Bir kaç iddalı olan ve gerçekten çok hoş duran modeli sizin için çektim.Givenchy ve Nalan'ın seçtiği modeli biraz zoomladım.Çok şeker renklerle,çok alımlı duran ve sadece 44 ytl ye bu ayakkabı cennetini sizinde görmeniz gerek!



Ben ayakkabıları çok beğendim.Ama İstanbulda oturmuyorum nasıl temin edebilirim diye soranlar içn online satış imkanı sunuyor.Shoe Tek sitesinde bütün modelleri bulabilirsiniz.Ayakkabı numarası acaba nasıl diye merak ediyorsanız.Kendi ayakkabı numaranızla birebir uyuyor Shoe Tek ayakkabıları.
Ve işte benim bayıldığım model.Ayağımdaki duruşuna hayran kaldım.Givenchy modelinin genelde tercih edilmesine rağmen ben bu ayakkabıya bayıldım.Hem o kadar topuklu olmasına rağmen o kadar rahat ki anlatmam.Ayakkabının rengi de aynı zamanda çok hoşuma gitti.
Peki orayı nasıl bulabilirim görmek istiyorum diyenler için;
Eminönünden Harbiyeye giden 74 numaralı otobüsler var.Ben ona binip harbiye de indim.Nişantaşı yazan tabelayla dümdüz yürüdüm.Almangöz hastanesinin yanında ve hiç bir yere sapmadan kolayca bulabileceğiniz bir dükkan Shoe Tek aynı zamanda Nr.39 u da gördüm bir daha ki hedefim orası:)

22 modacı yorumda bulunmuş:

modaninprensesi dedi ki...

Jojeecim bende ne zamandır gitmeyi istiyorum oraya resimleri görünce iyice iştahım kabardı:)Adresi ayrıntılı vermende çok iyi oldu çok teşekkürler canım.Ayakkabılarını güle güle kullan:)

Gizem. dedi ki...

gel de bayılma:))

*STYLEBOOM* dedi ki...

Jojeecim valla kurtarici bi yer gercekten!Bir subesi de Etilerde var, Besiktas Belediyesinin biraz ilerisinde, duyurulur:)

Jojee dedi ki...

modanın prensesi;canım kesinlikle gitmelisin çok güzel şeyleri ekonomik alabiliyoruz.Ben online alışverişindende yaralanıcam artık:)

pammuk;aynennn:)

styleboom;etilere gitme fırsatım olmadı bi dahakine de oraya gider bi de orayı keşfetmiş olurum:)

fashionnn dedi ki...

ohh my goddd bu ayakkabılar süper!
dükkanına hemen uğramam gerek 44 tlye inanılmazlar!

ZET Fashion dedi ki...

Çok güzeller ben hala gidemedim şaka gibi :) Sen hangilerini aldın ayağında çektiğini mi?

Sıla Yılmaz dedi ki...

güle güle kullan jojee:)

Adsız dedi ki...

ayağındaki çok güzelmiş Kaçıncı numarada başlıyor peki?

Adsız dedi ki...

Ayağında denediğine bayıldım.
Emeğine sağlık canım.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

jojık ben pembe elbiseyi sorucaktım. o hangi magazada ve ne kadar :))

Jojee dedi ki...

fashion;bence de 44 ytl ye inanılmazlar!

z fashion;cnm ben kocaeliden gittim seninde gitme zamanın geldi.:)

siu;senin sayende:)

adsız;36 numaradan başlıyordu kalıpları benim giydiğim numaraya tam olmuştu.

orgutnik;bende çok beğendim çok hoş duruyor değil mi:)

adsız;onu nişantaşındaki bcbg maxazria mağasında gördüm.Ama pazar günü gittiğim için fiyatına bakamadım.

beetlejuice dedi ki...

Şu okul bitse de şu ayakkabıları bir güzel kurcalayabilsem. Hepsi çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık:)

alis dedi ki...

Ayagindakinin fuşya rengini Zara'da 159 liraya beğenmiştim, tıpatıp aynısı! Alişveriş cininin blogunda bu mağazayı gördüm ama ayakta kaliteli durup durmayacağını bilememiştim, giyip de çektiğin çok iyi olmuş, bayıldım!

beyaz mendil dedi ki...

Ayakkabı deyince dayanamıyorum.Beni tutunnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

jojee müthişsin resimler harika

madammoda dedi ki...

Jojeeee bunlar süperler... Hatta ben de dün netten baktım bikaç tane alıcaktım ama numara olarak nasıl olur bilemedim :( Bi de sitesinde çok sıkıntı var, görünmüyo hiç bişii. İnşallah ilk İstanbul seferimde keşfedicem ben de burayıııı. Ellerine sağlık...

Malla dedi ki...

ayağındakiler ha-ri-ka..sen beni ayakkabı manyağı yptın Jojik

Jojee dedi ki...

beetlejuice;ben okulun bitmesini bekleyemeden giyiyorum:)Okula giderken giymiyorum ama dışarı çıkarken tercih ediyorum msla okulun bitmesini beklerken gençliğimiz elden gitcek.Aslında aldırmamak lazım kimseye seni anlayabiliyorum:)Aynı konudan bende çok sıkıntı çekiyorum:S

alis;beğenmene sevindim çekimleri biraz utana sıkıla yaptım onlarıda:)Ayağımdaki model gerçekten çok hoş ve rahat 159 ytl vericeğimize 44 ytl veririz valla:)

beyaz mendil;ikimizde birbrmizi tutmalıyız bence:))

adsız;teşekkür ederim:)

Madam;numara konusunda sıkıntın olmasın bence.Benim ayakkabı numaram 36 giydiğim bu modelde hemen oldu.Ama gidip denemekte fayda var tabiki:)yanımda olduğunu bilmek çok güzel:)

malla;ama ayakkabılar çok hoş değil mi:)kocaeliden sende istanbula gidip bir bakmalısın bence :)

a. gizem dedi ki...

çok hoşlarrr.. ben de cok begendim :)

benden, bizden... dedi ki...

Tam babet arayışındayken süper bir adres oldu bu teşekkürler...
tabi benim gözüm birbirinden güzel, renkli topuklularda ama neyse....

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Harika bunlar! Paylaştığın için çok teşekkürler! Son foto da çok hoş:)

Adsız dedi ki...

ya sitesinde çok sorun var almak istediğim ürüne ulaşamıyorum bitürlü..Bursada olsa keşke bundan bidee:((((

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´