26 Mayıs 2009 Salı

Mine'nin Takıları-{Tanıtım}


Uzun zamandır yapamadığım tanıtım bölümümüzdeyiz sıra.Mine yaptığı takıları sizlerin beğenisine sunmaya başladı.İçlerinde gerçekten çok güzel ürünler bulabilirsiniz ve onları uygun fiyatlarda alma imkanına sahipsiniz.Hande'ye göndermiş olduğu kolyede ona çok yakışmış.Uzun zincirli kolyeler,minik melekler,süslü küpeler aradığınız herşeyi Mine'nin Takılarında bulabilirsiniz.Beğendiğiniz bir model olduğunda Mine'nin özel istek olarak alıp yapacağından eminim.İsterseniz bloguna hep beraber bir göz atalım..Mine'nin Takılarına Tık Tık

3 modacı yorumda bulunmuş:

şirinem dedi ki...

takıları çok severim farklı değişik kolyeleri küpeleri bunlarda çok şık ve güzeller yapanların ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Hande'nin boynundakinden bende aldım fotoğrafla alakası yok yakından daha güzel ve şık..

caki dedi ki...

Ben uzun zamandır (siteden önce) takılarımı Mine'den alıyorum. Gerçekten her bir parça için özel emek sarf edilmiş ve üzerinde düşünülmüş modeller var. Ne zaman minenin takılarından aldığım takılardan birini taksam etraftakilerin dikkatini çeker ve "nerden aldın" sorusunu duyarım.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´