27 Mayıs 2009 Çarşamba

Elbise Modelleri



Elbiselerden vazgeçemediğimi sizlerde anlamışsınızdır.Yaz ve ilkbahar aylarında en çok tercih ettiğim genelde elbiseler oluyor.Pantolonların içinde pişmektense -üfür üfür:)- elbiselerle gezmek inanılmaz rahat.Elbiselerin iki türlü kullanımıda çok cazip benim için mesela aşağıdaki pembe fırfırlı elbiseyi hem krem babetle günlük kullanım hemde krem topukluyla gece gezmesinde kullanabilirsiniz.


Özel akşamlarda genelde taşlı,pullu modeller kesinlikle çok güzel duruyor.Her zaman giyme olasılığınız az olmasına rağmen dolabınızda kesinlikle pullu,taşlı modellerinizden olması gerek.Parıltılı modellerin modası genel olarak hiç geçmiyor.Birde gittiğiniz yerde biraz kıyafetiniz göz doldurmak istiyorsanız seçebileceğiniz ürünlerin başında geliyor.



Yaz aylarında hamile olmanın diğer bir sıkıntısı da istenilen elbisenin bulunmamasıdır.Ben hamile bayanların en çok üstteki açık turkuaz renkli olan elbiseyi giydiklerinde beğeniyorum.Özellikle straplez ve halter modeller inanılmaz tatlı duruyor.Drapeli elbiseleri yazın düğün-nişan veya özel geceler için seçebilirsiniz.Canlı renkleri seçmeyi, bu senenin modası elektrik mavisini,fuşyayı veya turkuazı denemeyi unutmayın.Lütfen siyah renk ne kadar ağır ve asil dursa da yaz için siyah değil renkli bir elbise seçin.Emin olun renkli ve ışıltılı bir elbiseyle çok daha gözalıcı olacaksınız.

5 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

jojee tam yaz öncesi düğünler, nişanlar, özel geceler için çok güzel bir post olmuş. önümde iki tane güzel gece var, buradan model kestirdim gözüme :))

Styleseeking Zurich dedi ki...

Bu elbiselerin neredeyse hepsini cok ama cok begendim! Keske bu tarz elbiseleri giyecek davetlerim olsa! :)

Nesli

ZET Fashion dedi ki...

Çok güzeller, hepsi bizim olsuuuuun :)

Butikpartim dedi ki...

Harika gerçekten,zevkli birisiniz,paylaşımlar çok hoş..Neredeyse hepsini beğendim..

benden, bizden... dedi ki...

jojikcim yazılarını okuyorum ama resimlerini göremiyorum bu elbiseleri çok çok ama çok merak ettim, neden olmuş olabilir?

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´